10/27/2009

Start concurs

La prima categorie, Comice, treuie sa recunosc ca sufar de un handicap.
Nu prea stiu ce sa spun si cum sa spun ca sa va fac sa si radeti.
Nu stiu decat bancul cu blondele de la mall... Ce sa-i faci? Pe asta il stiu, pe asta il spun. Cum nu stiti bancul?
Se opreste curentul la mall. Doi barbati raman blocati in lift si doua blonde pe scara rulanta. Hai, ca nu e un banc sec. Va jur ca are si poanta. Pentru cine nu s-a prins, dati search pe Goagal ca sigur va ajuta netu` cumva.
Si ca sa ma justific in vreun fel ca nu am postat pana acum, aflati ca am avut netul taiat. Am uitat sa platesc cablul. Mi-am adus aminte aseara cand nu mai mergea netul. Acum am platit si asa ca am net si pot sa postez.
Ar fi bine sa am si ce, dar la comice stau foarte prost. Va mai scriu doua -trei bancuri care imi plac si pe care le-am auzit pe la prieteni. Poate induiosez inima cuiva sa imi dea si mie un vot.


Un negru gol cu o cireasa intre dinti se urca intr-un taxi. Taximetristul il intreaba:
- Ce faci, mai omule, asa dezbracat si cu cireasa in gura?
- Ma duc la un carnaval si sunt bomoana de ciocolata cu umplutura de cirese...
La un moment dat, franeaza brusc soferul si negrul inghite cireasa.
- Treci si cumpara-mi o cireasa! a zis negrul nervos. Soferul protesteaza, dar pana la urma coboara la un magazin, insa vine cu un borcan de marmelada. Negrul nervos:
- Am spus o cireasa, nu gem de cirese!
- Nu-i nimic, o bagi in fund si esti gogoasa.



Fiul capeteniei canibalilor vine la scoala deschisa de misionari. De manuta tine un bebelus care de abia invatase sa mearga.
- Ce frumos ca l-ai adus si pe fratiorul tau la scoala, zice misionarul.
- Asta nu-i fratiorul meu, zice scolarul, este gustarea mea pentru pauza mare!..


Examen in anul I de facultate.
Profesorul sta cu fata la geam - studentii copiaza pe rupte. Cand profesorul se intoarce cu fata la studenti, toti se prefac ca scriu de zor...
Examen in anul II de facultate.
Profesorul sta cu fata la geam - studentii copiaza pe rupte. Cand profesorul se intoarce cu fata la studenti, acestia copiaza in continuare. Cand profesorul bate cu pixul in masa, studentii se prefac ca scriu de zor.
Examen in ultimul an de facultate.
Profesorul sta cu fata la geam - studentii copiaza pe rupte. Cand profesorul se intoarce cu fata la studenti, acestia continua cu copiatul. Cand un student din ultimele randuri bate cu pixul in masa, profesorul se intoarce cu fata la geam.


Acest articol este scris in cadrul concursului Asul de romb. In afara de mine vor mai participa si:
Geocer, Simion Cristian, Rappa_ru, Turisticus, Daniel Mihai, Iulia, Florin

5 comentarii: