10/21/2009

Impresii de la scoala

Uitasem sa va povestesc cum e la Scoala Populara de Arte si Meserii. Desi cursurile au inceput acum trei saptamani eu am ajuns abia marti sa fac cunostinta cu profesoara si cu colegii. A nu se intelege ca am lipsit doua saptamani intregi. Cursurile au loc lunea sau martea, dupa cum pot elevii sa ajunga. Practic nu am pierdut decat doua cursuri pe care le-am recuperat rapid.
In principiu, toate suna bine. Am desenat o rochita, am colorat o palarie, chestii din astea de design vestimentar. Mai cu putina teorie, mai una doua impresii despre ce se mai poarta si cum si gata cursul!
Mai greu de suportat sunt batranetile mele... Pare greu de crezut, dar sunt printre cele mai batrane eleve. Ma simt oarecum in plus pe langa atatea eleve de liceu. Noroc ca sunt mica de fel si ma pierd printre ele cu usurinta.
Saptamana viitoare o sa va scriu despre ce fac la scoala cu si mai mult entuziasm pentru ca marti o sa fac cunostinta cu masina de cusut. Asa ca, daca o sa mai am degete, o sa va povestesc in detaliu cum functioneaza.

2 comentarii:

  1. Vai de mine si de batranetile mele. Ai ajuns sa te simti si tu ca mine printre voi cei de 20 si ceva de ani. M-ai amuzat teribil cu chestia asta !

    RăspundețiȘtergere