10/14/2009

Dilema

Atacata de o avalansa de informatii din diverse domenii nu stiu ce subiect sa tratez.
Sa vorbesc de Guvernul Boc 2 cazut in dizgratie? Nu cred ca e necesar. Au vorbit pe la televizor atat de mult ca nu stiu daca a mai ramas deva de spus. Acum, sa fim seriosi! Cine putea accepta ca Nutzi sa ne reorganizeze mediul? Sau ca Boc sa refaca reforma in educatie? Probabil ca asta se va intampla intr-un univers paralel.
Sa vorbesc despre Mutu et Co. care au incasat-o fara drept de apel? Unu` bea cu o seara inainte si se imbata o echipa intreaga. Or, cel putin asta reiese din discutii... Ca apararea a incasat 5 goluri pentru ca atacantul a tras la masea. Cum eu nu prea le am cu sportul o sa cred ce mi se spune si o sa imi bat capul cu criza politica.
As putea sa va spun ca am tot cautat pe net povestea Klaus cel Mic si Klaus cel Mare de Hans Christian Andresen. De cand se tot vorbeste despre primarul Sibiului numai la povestea asta ma gandesc. Chiar uitasem de ea. Deocamdata nu am gasit-o asa ca nu pot sa va dau vreun link. Trag sperante insa ca, pentru cei interesati, exista povesti de Andresen la biblioteca. Tare as vrea sa vad fata bibliotecarei cand o sa vada un adult rasfoind frenetic o carte cu basme.
As mai putea scrie despre faptul ca am imprumutat cartea Atac in Biblioteca si ca, in acelasi timp, citesc si Culmile neantului. Dar deocamdata nu va zic nimic mai mult. Astept sa termin cartile si revin cu detalii.
Pe final, va mai spun ca nu mai postez zilnic pentru ca imi bat capul cu criptograme. Aveam nevoie sa imi trezesc neuronii la viata cu ceva antrenant. Nu stau prea bine in clasament, dar sper sa recuperez.

5 comentarii:

  1. E bine sa citesti 2 carti in acelasi timp. Cand o sa vorbim despre Atac in biblioteca, tu o sa ne povestesti Culmile neantului. Eventual, daca gasesti si povestea cu cei doi Klaus mai bagi cate ceva si de-acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Offtopic: Ai un premiu la mine pe blog daruit cu toata placerea:)...un weekend placut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Observ ca pentru a te justifica in ochii cititorilor tai pentru faptul ca scrii mai rar pe blog, dai vina pe mine si pe celebrele mele integrame !

    RăspundețiȘtergere