10/10/2009

Invat alfabetul

Astazi am avut prima lectie de greaca. Da, in ultima vreme m-am indragostit de cursurile ieftine sau gratuite si iata-ma invatand una dintre cele mai interesante limbi ale lumii.
Am prieteni care mi-au zis ca mai bine as invata o limba care sa imi foloseasca cu adevarat. Spaniola, italiana sau germana. Eu ma multumesc cu greaca, deocamdata. Apoi, cand o sa ma descurc cat de cat in limba aceasta, poate o sa incep sa ma orientez si spre alte limbi care sa imi asigure succesul in cariera.
Trebuie sa va spun ca deocamdata am facut cunostinta cu alfabetul. Este interesant si, in acelasi timp, destul de dificil. Si asta pentru ca scrierea este diferita de a noastra. Literele le mai stiam de la matematica si fizica, dar mai sunt si neconcordante. Sunt si diferente mari de pronuntie asa ca nu o sa ma auziti prea curand vorbind greceste. Sper sa pot participa la cursuri cat mai des pentru ca ar fi pacat sa ma pierd pe drum si sa fiu nevoita sa renunt.
Cursurile au loc sambata si sunt organizate de Comunitatea Elena din Pitesti.

15 comentarii:

  1. Aha, nu mi-ai spus si mie ! Pai tu stii ca eu locuiesc la 2 pasi de Comunitatea Elena?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo tie! Iti doresc sa reusesti sa te tii de ea si sa o inveti.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Geocer: Poti veni de sambata viitoare. Iti dau eu primul curs si iti explic despre ce e vorba

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ai nevoie de indicatii μπορώ να βοηθήσω(pot sa ajut):)

    RăspundețiȘtergere
  5. La ce ora incep? Parca as veni, ca uite la anul merg in Grecia la Compadvice in tabara si nu stiu o iota.

    RăspundețiȘtergere
  6. Na, ca ai renuntat la moderarea comentariilor ! Sa fie din cauza discutiei de vineri seara?

    RăspundețiȘtergere
  7. bravo tie! O vreme am incercat sa invat japoneza! M-am lasat pagubasa, insa mi-am facut damblaua!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Geocer Da, am renuntatla moderare. Am tot umblat pe aici prin setari pana am gasit... Sambata incepem la 10, dar apoi se va schimba programul si vom avea curs de la 11.30

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos:)...mult succes si toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am trecut prin tot alfabetul si am detaliat vocalele. Saptamana viitoare - consoanele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte interesant ! Totusi, cu toata dragostea mea pentru limbile straine, n-as prea invata greaca... :D
    Sa ne tii la curent cu progresele tale.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este o limba destul de grea. Chiar si grecii au probleme cu ea(ma refer la limba literara)

    RăspundețiȘtergere