9/26/2009

Visul unei nopti de toamna ...

Dragii mei,
Va scriu de la Vila Florica, resedinta mea proprie si personala, atunci cand stau pe acasa. Bine, daca acasa ar insemna acolo unde detin o proprietate, ar trebui sa numesc acasa locuri de pe 3 continente. In fine, nu vreau sa va plictisesc cu detalii imobiliare. Pentru mine acasa inseamna tot aici, in Arges. Trebuie sa va anunt inca de la inceput ca afacerile imi merg in continuare foarte bine. Stiti unde, la firma mea, de fapt o corporatie multinationala care aprovizioneaza cu petrol unele dintre cele mai importante state ale lumii.
Stiti ca voi ramaneti in continuare prietenii mei cei mai dragi pentru ca sunteti oameni adevarati si nu v-ati inghesuit sa imi cereti bani asa cum au facut altii dupa ce au aflat ca am prins pestisorul de aur. Si aici stiti voi la cine ma refer. Asa cum era de asteptat am facut pace cu primarul dupa ce am prins pestisorul tocmai intr-o baltoaca din cele care se faceau pe centru printre pavelele puse prost. Spun se faceau pentru ca am schimbat pe cheltuiala mea intreg centrul.
Nu mai stiti intamplarea? L-am gasit zbatandu-se intr-o zi ploioasa intr-o baltoaca murdara si rece. Venise din lumea basmelor sa vada si el Fantana noastra cantatoare dar aterizase gresit. Sarmana vietate. L-am dus la Fantana si apoi mi-a indeplinit traditionalele trei dorinte.
Acum ca v-am improspatat memoria o sa revin la relatarea despre mine si ale mele. Cum ziceam, am facut pace cu primarul, ma pretuieste nespus de cand a aflat ca sunt in top 50 bogati ai lumii. Asa cum stiti, abia m-am intors dintr-o insula in Pacific unde am facut un reportaj pe cinste. (Am revenit la vechea mea pasiune si imi ocup timpul liber facand reportaje pentru arges TV, televiziune pe care am achizitionat-o a doua zi dupa imbogatire.) Acum fiecare emisiune de reportaj este o aventura exotica, relaxare, munca si pasiune. Ce sa zic! Frumoasa viata mai am de la o vreme.
Nu pot sa mai stau mult la laptopul meu batut cu diamante. Sotul meu a achizitionat de curand clubul Steaua si trebuie sa plece la meci. Nu pot sa nu imi iau la revedere. Apoi trebuie sa ma pregatesc. Diseara iau cina cu Alteta Sa Regala, Regele Mihai al Romaniei si cu ilustra Sa familie. Am si obligatii, nu numai privilegii. Punem la cale un complot prin care sa scoatem coruptia din tara si sa redam oamenilor speranta si increderea in clasa politica.
Nu uitati ca saptamana viitoare sunteti toti invitati sa mergem la o mica plimbare. Iahtul este pregatit, am cumparat biletele de avion. Nu va luati laptopurile. V-am cumparat eu cate unul nou la fiecare.




Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian.
Tema de azi a fost "Ai prins peștișorul de aur. Ce ai de povestit?"

9 comentarii:

  1. Insemna ca abia astept:)...frumos articolul:)...si mesajul sau plin de invataminte de asemeni:)...o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand esti cu Becali draga?Si noua nu ne-ai spus?!Sa fiti fericiti!Pst!Ce laptopuri ne-ai luat?:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dulce gamalie. Nu ma pot opri din râs. Ai mult umor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ema, ia-ma si pe mine in viata ta! Numai la meci nu vreau sa merg, ca vin imbracat in alb-rosu si mi-e ca mi-o fur!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fir intins in continuare, corporatisto! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Nu mă angajezi și pe mine la multinaționala ta, pe un salariu decent de vreo 5000 euri?
    2. Nu mai e Becali la Steaua?
    Ai un prieten pe viață! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ehh... asa am eu cate o fantezie, doua... Una ca sunt un miliardar excentric si alta ca Gigi e istorie.
    PS: Acum imi dau seama ca nu v-am zis nimic de sutele de perechi de pantofi pe care mi le-am cuparat in visul asta.

    RăspundețiȘtergere