9/27/2009

Secretul lui Tiriac

Vinerea trecuta, pe cand ma pregateam sa plec spre Pic, pentru emisiune, a venit la redactie un curier care a intrebat de mine. Am semnat vreo 4 hartii si am primit un plic clasic, din care am scos o invitatie la o partida de vanatoare. Ati ghicit! Ion Tiriac ma invitase pe domeniul sau pentru a-mi exersa deja cunoscutele talente de vanator. Nu am mai stat pe ganduri si am acceptat invitatia. Am confirmat si iata-ma cum tot week endul am vanat printre cei mai buni vanatori din tara. Am avut un cal maro, bland pentru ca, trebuie sa recunosc nu calaresc la fel de bine cum ma pricep la vanatoare. Asta e! Nimeni nu e perfect.
Nu o sa va povestesc chiar tot pentru ca ar fi prea plictisitor, dar o sa va zic partea in care mi s-a intamplat un lucru incredibil. Desi nu a fost un lucru profesionist, la un moment dat am ramas in urma... Asa cum era de asteptat, m-am ratacit. Si cum ma plimbam eu calare prin padure, am luat urma unui cerb. Am inceput sa il urmaresc. Ne-am intalnit fata in fata. Mi-a facut cu ochiul si apoi m-a indemnat sa il urmez. Era un cerb vorbitor, prieten bun cu Ion Tiriac. De-aia si statea in partea aceea a domeniului cand era o rganizata vreo vanatoare. M-a luat pe la el prin adapost, m-a servit cu o limonada si mi-a spus sa nu mai merg la vanatoare pentru ca eu, in sinea mea, sunt o fata delicata, nu un ucigas de animale.
Am plecat buimaca si m-am intors la resedinta lui Tiriac, satula de vanatoare si convinsa ca o luasem razna. Seara, la cina, i-am povestit milionarului patania mea, iar acesta mi-a spus razand: "Si i-am zis sa stea departe de jurnalisti! Doamna, sper ca ca nu o sa ma dati acum la Can Can cum ca vorbesc cu cerbii!"
Am plecat a doua zi fara prea multe alte comentarii. Bineinteles ca nu am zis nimic nimanui si sper ca nu o sa spuneti nici voi nimanui secretul lui Ion Tiriac.

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

Tema de azi a fost: Imaginati-va ca ati fost invitati sa participati la un concurs pentru a va dovedi talentul in ale vanatului si pescuitului.Vreau sa descrieti perticiparea voastra la acel eveniment,si eventual rezultatele obtinute(vanat sau pescuit)

9 comentarii:

  1. No problemo...stii ca de la noi nu pleaca nimic;)...as fi vrut sa fiu si cu tine cand te-ai intalnit cu cerbul:)...frumos articol:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce imaginatie ai, Domle!

    Bineânteles ca nu am sa spun nimanui de secretul tau si al lui Tiriac. Ce, sunt eu jurnalista?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija cu Tiriac, ca am auzit ca e un fel de Cassanova.

    RăspundețiȘtergere
  4. Întrebare: nu cumva cerbul ăsta îndeplinea și el 3 dorințe, sau nu l-ai întrebat?

    Faină aberație :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca te prindea coana Ferentz nu cred ca mai scriai un cuvintel azi pe blog :))), norocul tau ca nu era prin boscheti ca nu ne mai vedeam o vreme :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ti se mai spune si Ana Maria Ferent??? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Poti conta pe discretia mea :)
    Frumoasa povestioara...

    RăspundețiȘtergere
  8. Gamalie, sa nu uiti ca e randul tau sa propui tema !

    RăspundețiȘtergere