9/30/2009

Ce mica-i vacanta mare

Pentru rezultatele deosebite obtinute la serviciu, seful s-a oferit sa ma premieze cu o mica mare excursie in Hawaii. Voi pleca de Craciun si voi sta 4 zile. Mica vacanta, veti spune... Mare vacanta zic eu gandindu-ma la ce ma asteapta... Plaja, soare, fustita hawaiana si un pai infipt intr-un ananas prin care ma bucur eu de suc natural... Un vis... Nu fiti invidiosi, si voi puteti abera pe aceasta tema oricum si oricand in cursul zilei de azi... In plus, o sa va aduc poze si ne vom bucura impreuna de marea vacanta mica...


Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

Tema de astazi, o zi in care inspiratia nu a fost de partea mea, a fost “Ce mica-i vacanta mare”.

10 comentarii:

  1. Zau ca nu mai stiu ce sa mai cred : ori tu ai un sef prea dragut (in cazul asta, mi-l imprumuti si mie ?), ori ai imaginatia prea bogata !
    Daca ne aduci poze, te credem ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine, Florin? Nu-l credeam in stare de asemenea gesturi! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru vacanta ta. Nu mi-l imprumuti si mie pe seful tau? Doar pana-mi ofera o vacanta, dupa aceea ti-l returnez :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ohoho, cine-i fericite, cine?!

    bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe seful meu il cheama Severius de fapt si sunt convinsa ca ne-ar trimite pe toti in vacanta daca ar putea. Din pacate nu sunt bani. Asa ca raman la imaginatia bogata.

    RăspundețiȘtergere
  6. mai facut curios...ce rezultate??? $ zile in Hawaii? mai aveti posturi libere?

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos...uite si un sef care se gandeste la starea de spirit a angajatilor sai...vacanta placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  8. EEEE,daca ne aduci poze sunt multumit!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Drumul pana acolo e pe un iaht ? Hai recunoaste. Nu te spunem la nimeni ;) !

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt curios cum arată fustiţa hawaiană :)
    4 zile de vacanţă în Hawaii e utopie pentru mine. Mai degrabă 4 zile la Fundata, Braşov :)

    RăspundețiȘtergere