9/29/2009

Din nou la Scoala

Astazi m-am hotarat sa ma intorc la scoala. Nu, nu m-am inscris la master, si nici nu am dat la o a doua facultate. In primul rand ca nu am tragere de inima si, in al doilea rand, nu am bani.
Dar m-am inscris la Scoala Populara de Arte si Meserii pentru ca vreau sa invat si eu ceva concret. Bine... oarecum concret pentru ca m-am inscris la design vestimentar, dar oricum e mai mult decat nimic. In plus, am inteles ca ma invata sa cos. Cel putin asa sper ca mai mult pentru asta m-am dus.
O sa revin cu detalii cand o sa vad exact ce se face acolo si cum functioneaza aceasta forma de invatamant.

7 comentarii:

  1. Arta si meserie or sa scoata astia din tine.
    Si pe mine ma batea gandul sa ma inscriu la un master in toamna asta, dar am amanat. Poate la anul.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur pentru tine. Si eu cos, fac chiar chestii dragute uneori.

    Iar am de facut costume misto pentru carnavalul din ianuarie 2010.

    e super fain sa cosi. si azi mi-am cusut o bluzita, de asta nu am avut timp de postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. La anu` poate ne inscriem impreuna la master.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, si mie mi-ar placea sa stau mai bine la capitolul asta. Din pacate, pentru moment nu prea am timp sa fac ceva in sensul asta. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. ca de obicei la acest gen de cursuri, te vor ameti cu teoria desenului unui tipar. Nu dispera. Sunt revistele Burda care au tipare incluse, si-ti va veni foarte usor sa-ti faci o rochita sau orice altceva.
    Ar fi util sa-ti faci un manechin al tau, cu masurile tale. E foarte usor
    www.threadsmagazine.com/clone-yourself-a-fitting-assistant -

    mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  6. @giuliaszavo Multumesc de sfaturi. O sa tin cont de ele.

    RăspundețiȘtergere