9/28/2009

Maine a plouat

Azi e luni si maine a marti. Iar ieri a fost Duminica, ziua nefasta in care am gasit Masina Timpului... De fapt, e de dimensiunea unui pix din acela la un leu, cu arc, cu care nu reuseai niciodata sa scrii mai mult de doua pagini la lucrarea de control. Iti trebuiau doua ca sa fii sigur ca nu ramai in pana. trebuia sa imi dau seama dupa aspectul masinariei ca si aceasta va functiona tot cam ca pixurile acelea.
Pana mi-am dat seama la ce foloseste si cum functioneaza - nu a venit cu instructiuni - a durat cam 6 ore in care am invartit chestia aia pe toate partile. Am incercat sa scriu cu ea, sa desenez... nimic. Asa ca nu am reusit sa merg decat in viitorul foarte apropiat... Am vizitat ziua de maine. Ce bafta pe mine. M-am trezit maine tot in patul meu... Era cam 8 si jumatate. Bineinteles ca am intrat pe blog si v-am citit postarile de maine... Nu va spun dinainte, dar va garantez ca Geocer o sa aiba si maine cel mai amuzant articol. Apoi maine am mers la serviciu unde am facut cam ce fac intr-o zi obisnuita. Luati-va umbrelele pentru ca maine a plouat putin. A fost mai greu cand a trebuit sa ma intorc, pentru ca, vedeti voi, nu mai stiam unde ascunsesem masina timpului. Am gasit-o pana la urma in geanta si am venit acasa. Abia astept sa vina iar ziua de maine, ca sa vad daca functioneaza senzatia de Deja vu... Oricum o sa va citesc postarile si maine, chiar daca le-am mai citit o data.

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian.

Tema de astazi a fost propusa de mine si a sunat cam asa: Imaginati-va ca ati gasit Masina Timpului. Unde ati fost si ce ati vazut?

11 comentarii:

  1. daca masina ta functioneaza si în viitor si nu uiti la întoarcere cele vazute, poate-mi dai un pont cu numerele de loto, ca apoi si eu ma revansez fata de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deocamdata nu am mers decat pana maine... E cam rablagita masina mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, vreau si eu un pont cu numerele de la loto... Originala postarea ta, o asteptam cu interes si pe cea de maine, banuiesc ca tema ai ghicit-o deja :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuia sa te duci mai incolo, sau nu ai vrut sa-ti afli salariul astronomic pe care-l vei primi de la Pro dupa retragerea in glorie a lui Marutza?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine-ar fi sa ai dreptate in privinta articolului meu. Din pacate simt ca n-am niciun pic de inspiratie, azi. Dar maine, cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  6. Tema de maine? O stiu, dar nu v-o spun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare;))...sigur o sa ai senzatia de deja vu;))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))Nu te plictiseste sa citesti aceleasi chestii?:))Macar spune-ne tema pentru maine!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. genial!
    Si daca tot ai vazut "mainele", imi spui si mie la ce ora ma trezesc? ca e musaaai sa fie devreme! :))

    RăspundețiȘtergere