9/23/2009

5 ianuarie 2010 - Iar incalzim apa...

Asa cum au prezis gurile rele asta toamna, iata-ne in plin sezon rece fara apa si fara caldura... Ca doar nu ne-am nascut toti la oras cu apa curgand din perete si calda pe deasupra. Care va sa zica... sa zicem merci ca vine si asa rece, ca altfel nu mai pridideam cu caratul de la izvor.
Dar pe cine sa doara ca nu am eu apa calda? Mai toti oamenii destepti si-au pus centrale de apartament. Eu am zis sa am incredere in primar. Si am mai semnat si contractul ala individual. Avem niste consilieri sa ne traiasca 1000 de ani in huzur si bunastare ca au si caldura, si baitza...
Dar ce tot vorbesc? Ce-mi trebuie mie apa calda? Unde fac eu baie cand in casa mea e ca in pestera? Deocamdata folosesc un calorifer electric. Cand o veni factura la curent, fac focul in centrul camerei si pun si un tuci deasupra, ca la stana... La vecina de la 3 - care e pensionara - miroase deja a ars. Probabil ca si-a rupt in bucati masa (si asa o tinea degeaba, manca doar covrigi, de mancare nu are bani) si face focul intr-o soba de metal.
Dar lasa ca trece ea iarna, trece si vara si se duce si anu` asta. Apoi iar campanie, iar locale, iar apa calda ... Poate vom avea si centrale gratis.



Acest articol este scris in cadrul concursului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Florin, Geocer, Giulia Szavo, Incertitudini, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

Daca va intrebati cum suna tema data... "Sa presupunem ca pe data de 5 ianuarie 2010 Primaria orasului in care locuiti anunta falimentul firmei locale de termoficare si iminenta inchidere a caldurii si apei calde. Cum scrieti pe blog despre acest eveniment?"

Am presupus ca pot posta si eu din aceasta seara, pentru ca maine nu ajung la calculator asa devreme cum cere jocul. Ma scuzati daca am presupus gresit.

10 comentarii:

  1. Ai presupus foarte bine, Ema. Foarte frumoasa aberatia ta. M-am amuzat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine că mai e lumină. Şi dacă se ia şi lumina, măcar să rămână gazul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca sunt singura care nu am reusit sa aberez. prea sunt eu trecuta prin toate cele.

    te-am urmarit la emisiunea postata de geocer, întâlnirea cu bloggerii si esti foarte simpatica.

    mult succes în cariera, si felicitari pentru bebelusul tau care e tare scump.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar asa, ce ne-o trebui apa asta calda? Sau caldura? Ca doar alegerile abia au trecut (fiind 5 ianuarie deja), si urmatoarele vin abia peste 3 ani.
    Aberez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ehh am aberat si eu ...
    @ giuliaszavo multumesc pentru aprecieri.
    @geocer imi place mult jocul asta

    RăspundețiȘtergere
  6. sau poate nu vom avea centrale...
    interesant si amuzant. bravo.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. De-acum stiu unde o sa merg cu colindul,la doamna de la 3,daca o sa-i mai ramana ceva nears din casa pana atunci:))Amuzant:)

    RăspundețiȘtergere
  8. REf concurs: Imi cer scuze, dar din motive tehnice nu pot participa.Va rog stregeti link-ulspre blogul Daurel. MUltumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmm...foarte realist realizat...cat despre legatura dintre acesta ipoteza si alegeri...prea bine punctat:)

    RăspundețiȘtergere