9/24/2009

Elena ... a bad choice

Stimate amice,
Iti scriu aceste randuri la cerere pentru a-mi exprima opinia in legatura cu mult controversata si discutata chestiune intitulata "Elena Udrea". Asa cum bine iti poti da seama, eu pe aceasta duduie nu am cunoscut-o personal (nu frecventam aceleasi cercuri), dar am auzit vorbindu-se multe despre dansa si pe la gazeta si pe la televizor. In plus si internetul este plin de relatari despre sus numita.
Tot citind si recitind articole pe aceasta tema am resuit sa formulez o parere care iti marturisesc nu este nici pe departe obiectiva.
Acum stim cu totii cum e ... Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place. Ori cine e presedintele sa se impotriveasca? Nu mai e un secret pentru nimeni ca ceva exista. Nu zic ca a fost amor fierbinte, dar un simtamant acolo in fundul inimii celor doi tot a existat. Si cand esti prima amanta a tarii... te ridici cu pretentii. Au ba? N-am nimic de comentat... se stie ca o femeie trebuie sa fie doamna pe strada... sa fie si ... priceputa in pat (nu a zis nimeni in al cui asa ca nu se admit contestatii) si gospodina acasa. Ori cum Nutzi nu are timp de stat pe acasa gospodareste ba pe la TV crosetand cate un ciorapel pentru picioarele barbatului, ba dand cu mopul in scopuri electorale. Se mai imbraca si in taranca pe deasupra ca sa fie sigura ca am priceput mesajul.
Lasand ironiile femeiesti provenite din invidie, evident, mie imi place Elena Udrea. Daca ar veni la mine la usa sa imi vanda cosmetice sau chiloti tanga as cumpara cu incredere de la ea (a nu se intelege ca port astfel de piese de vestimentatie). Nu sunt insa de acord sa lasi pe mana unei doamne ca Elena Udrea ditamai ministerul si sa ii mai dai si voie sa dea cu banii ca la lautari.
Oricum, un lucru e cert. Traian i-a luat apararea in public ca orice parinte iubitor, dar i-a dat bataita la fundul gol dupa ce au plecat reporterii si opozitia. Si daca vrea sus mentionata sa ma contrazica abia astept. De mult imi doresc sa o cunosc personal. O fi fata buna saraca, dar a stricat-o anturajul. Asa e cand iti ea cate unu` mintile si in loc sa te ia de nevasta iti scoate ochii cu o fonctie tare la Minister.


Articolul de mai sus este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Daca apar manifestari neplacute nu e de la mine, e de la alegerea gresita (bad choice) a partidului.



Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Florin, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

Tema de astazi, asa cum era de asteptat a fost "Elena Udrea - pro sau contra".

13 comentarii:

  1. Bătăiţă la fundul gol? Yammy :))

    RăspundețiȘtergere
  2. crede-ma, pana si eu as cumpara chiloti tanga de la ea, desi boxerii sunt mult mai comozi... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine zis, bine scris. Felicitari !
    Dar am o nelamurire : daca tot nu porti tanga, de ce i-ai cumpara, totusi? Doar ca sa-i faci vanzare cucoanei?

    RăspundețiȘtergere
  4. tare de tot.
    dar vorba ta, parca nu trebuia sa-i dea pe mâini un minister ca sa împrastie cu banii în toate directiile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca ai cumpara tanga de la ea. Pentru ca, la intrebarea "tu folosesti ce promovezi", ai avea surpriza sa descoperi ca nu poarta....

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu as cumpara de la ea, desi e mai mult decat clar ca nu port chiloti tanga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ai adus aminte de Bill Klinton cu Monica Lewinski:))))!Tare!

    RăspundețiȘtergere
  8. la ciorapel a terminat calcaiul, mai are...talpa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. As cumpara de la ea ca e fata faina totusi... si are putere de convingere.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e, are putere de convingere :). Mi-a placut articolul tau. Chiar respecta tema data, adica pro si contra Elena Udrea (ups, aici nu prea mi-a iesit mie).

    RăspundețiȘtergere