9/29/2009

Planuri de vacanta

Am trimis de curand un CV catre o importanta publicatie nationla. Drept raspuns, acestia mi-au transmis urmatoarea sarcina ce va constitui perioada mea de proba si care va fi platita, in caz de succes, cu colosala suma de 1400 de euro. Trebuia sa imi aleg intre a petrece 2 luni la o baza lunara de una singura sau sa locuiesc la un far, undeva in largul Atlanticului. Bineinteles ca am ales farul... plaja, soare si posibilitatea de a trimite si primi mesaje o data pe saptamana prin satelit... M-am interesat rapid de transport, cazare si masa. Publicatia imi asigura toate aceste conditii: provizii de apa, mancare transport gratuit cu avionul si apoi cu un vaporas de mici dimensiuni... Raiul de pe lume, ma gandesc eu...
Cum nu trebuie sa ma preocup de partea de supravietuire, si am aflat ca baza dispune de un apartament complet utilat si mobilat, singura mea grija reala este sa imi fac bagajele... hainute, costum de baie... O sa iau ceva carti cu mine ca sa nu ma plictisesc si o gramada de coli si pixuri ca sa notez impresii din ce a citit si sa iau notite pentru articol. Bineinteles ca o sa va scriu totul pe blog la intoarcere. Apoi mai iau si acuarele, pensule si multa hartie pentru pictat... In doua luni de izolare poate descopar ca sunt o speranta a artei contemporane.
In plus, dupa ce pregatesc tot ce am scris mai sus, raman acele cateva chestii femeiesti care nu pot ramane pe afara. Adica un kilogram de ciocolata si derivate plus lista de mai jos:
1. Pasta si periuta de dinti
2. Gel de dus, spuma de baie, crema de baie
3. Sapun lichid, sapun nomal
4. Sampon, balsam, masca de par
5. Lotiune de plaja, lapte de corop After Sun
6. Crema de corp, lapte de corp, ulei
7. Crema de maini, crema de picioare
8. Ulei intaritor pentru unghii, ulei de indepartare a cuticulelor
9. Crema de zi, crema de noapte, crema antirid, masca cu miere, masca pentru indepartarea celulelor moarte
10. Tampoane
11. Perie de par
12. Benzi epilatoare
13. Crema anticelulitica, crema anti vergeturi,
14. Betisoare de urechi

Asa cum va dati seama, nu are rost sa iau cu mine produse de tip farduri, acetona, oja de unghii, fixativ samd pentru ca nu are rost sa imi incarc bagajul cu lucruri inutile. Ba chiar o sa profit de timpul petrecut singura ca sa imi las parul si pielea sa respire fara farduri si alte din astea.
In cazul in care am uitat ceva am timp pana in vara sa revizuiesc lista.
Si stati fara grija, o sa povestesc totul cand ma intorc.


Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

Tema de astazi a fost: Trebuie sa participati la o misiune la o baza lunara, unde veti fi lasat singur timp de 2 luni, sau daca refuzati trebuie sa locuiti la un far, pe o insula mica, undeva în largul Atlanticului.

8 comentarii:

  1. sa tot stai pe o insula pustie, dotata cu tot ce ai enumerat acolo... Vreau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha, credeam ca doar nevasta-mea ia cu ea jumatate din casa atunci cand plecam in concediu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai uitat palaria de soare, aparatul foto si undita sa prinzi pestisori de aur.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mai am nevoie de pestisori... am prins deja unul si in prezent sunt un miliardar excentric :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vad ca te-ai gandit la toate.Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. ai uitat ochelarii de soare.

    Hm, ce idee absurda am avut sa va fac sa visati deja la vacanta care va sa vina!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si ne-ai uitat pe NOI !
    Doar pe luna trebuia sa stai singura. La far putem sa venim si noi.

    Stai un pic, ma pun sa imi fac rucsacul.

    RăspundețiȘtergere