5/05/2010

Jurnalul unei blonde nevopsite...

Ma cearta George ca nu mai scriu pe blog...
Citesc... imi fac o geanta... mai si lucrez cate o zi sau doua pe saptmana ...
Viata de artist...

Putin racita, fara chef de detalii... As manca o inghetata, dar astept sa-mi revina simturile ...
Ieri am filmat la Barajul Vidraru ... colosal si dominant... Avem si noi frumusetile noastre...

Afara cald, frumos... Am trecut la garderoba de primavara - vara (trend propriu: haine de anul trecut, buget de criza, 2 bluze de la 12 lei ... noroc cu imaginatia)

Am nevoie de un ruj nou... as vrea o culoare mai vie, dar care sa nu ma faca instantaneu o mica pitzipoanca... oricum, asta ramane in asteptare ... pana mi se repara nasul... un cos. La inaltimea mea, ai putea sa juri ca sunt la pubertate...

La orizont, ape limpezi si vesti bune, sub picioare - o furtuna ... las` ca ma fac eu mare. Ma ustura nasul...

Mi s-au decojit si unghiile. Oare se mai poarta french-ul? Cui ii pasa? Mi-am comandat o oja visinie. N-am la ce sa o asortez, dar n-are a face. Anul asta eu dau trendul. Traiasca, de trei ori traiasca.

M-am trezit la 6 jumate azi... chestiuni serioase... dap. Am fost si la conferinta la Primarie... cica de acum apa de la robinete e mai potabila. Eu nu beau apa de la robinet!!! I-am spus lui Florinel ca apa aia nu e buna, asa ca acum nici eu nu mai am voie sa beau, ca ma contrazic...

Vreau o marire de salariu... Am uitat, eu nu am salariu... Mai bine ma apuc de lucruri serioase... poate cursuri de bucatarie ... sau sculptura in fructe. Ce bine era daca faceam scoala profesionala... invatam o meserie...







5 comentarii:

  1. Adevar graita-i cu concluzia ta! Asta e, daca nu ne-am prins mai devreme...

    P.S.: Bucura-te de timpul liber pe care il ai, altii (ca mine, de ex) si-l doresc din plin. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ai deja o meserie pe care chiar cred c-ai putea s-o practici bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am, e adevarat. Cateodata insa mai uit ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, are Ema o meserie? Pai aia-i meserie? Sa invete si ea o meserie serioasa ! Sa se faca strungar, sau electrician, sau frezor, sau mecanic auto. Alea meserii !

    RăspundețiȘtergere
  5. @George: mecanic auto? uite ca la asta nu ma gandisem. dar e o idee buna

    RăspundețiȘtergere