5/12/2010

Ceva nou? Poate...

Tu sunt eu... si cateodata eu sunt tu. Te uiti la mine si vezi un chip de care esti cel mai adesea mandru. Ma uit la tine si vad un suflet cel mai adesea trit, un om care vede numai chipuri.
Eu te vad asa cum esti. Cu iubirile tale, cu ura ta. Iti simt mania si nedumerirea. Te uiti la mine si crezi ca suntem la fel. De fapt, dreapta mea e stanga pentru tine. Si asta ne face diferiti.
Si cand te indepartezi de oglinda, ma uiti, iti amintesti doar de tine... pentru ca eu nu exist decat atunci cand tu ma vezi.




Nu, nu am luat-o razna. Particip la Concursul de Proza Arhiscurta organizat de Trilema .


8 comentarii:

  1. de fapt trit e trist si asta cred ca schimba mult lucrurile. bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. io zic că numa' cineva care a înnebunit poate participa la astfel de concursuri.
    sau tu eşti doar o voce din capul meu şi când mă uit în oglindă eu sunt tu şi atunci mă întreb cum dracu' am ajuns în halul ăsta, io care eram om serios, uite ce sunt în stare să fac...
    cine participă la concursul ăla? dacă îţi dă ăia marele premiu, înseamnă că voi câştiga?
    clar, pun un prosop peste oglindă să nu te mai văd că cine ştie ce mai aud că fac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, multa bafta iti doresc. Trebuie sa recunosc, eu sunt mai lenesa... de cand a aparut concursul tot am zis si eu ca particip, dar mi-e asa de lene...

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca, mai e timp. Ce-ti mai fac boboceii?

    RăspundețiȘtergere
  5. vocile din capul lui remus (sau din al altcuiva, nu stiu prea clar) imi spun ca textul tau e fain si-ti ureaza bafta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi, baftă şi din partea mea, deşi nu mă dau în vânt după proza scurtă.
    Dar ce ai scris tu acum poate fi o foarte bună poezie cu versuri albe. Lucrul ăsta l-am spus şi Ioanei cu ceva timp în urmă. :)

    RăspundețiȘtergere