5/25/2010

Lamuriri pentru George

Draga George cel mereu carcotas, stiu de ce unii crestini merg la Biserica in ziua de Rusalii (am citit anul trecut pe blogul tau). Nu am inteles insa de ce romanii au zi libera in ziua aia (ca majoritatea oricum la Biserica nu se duc).
Asistentul asta din Word imi e foarte drag. Si chiar daca nu e o gamalie, ci o agrafa de birou (a carei denumire o cunosc), mie tot de la asta mic si bagacios mi se trage numele... E o poveste veche, de pe vremea cand eram in liceu. Asa mi-a zis colega de banca, Gamalia, dar se gandea la agrafa de birou :) Vezi, acum are sens.

6 comentarii:

  1. Bine, Gamalie. Acum am priceput. Si sa stii ca arata mai bine blogul tau cu template-ul asta. Si sa mai stii ca luni (in ziua aia libera) am vazut un reportaj facut de tine la balciul din august (2008) de la Curtea de Arges si erai cu 2 ani mai tanara si mult mai subtirica decat acum. Ce sa mai discutam, nu erai o gamalie, erai o aschie ! Si ti se facuse pofta de gratar dupa atata filmare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu, ce compliment i-ai facut George! Eu zic sa nu vii vinerea viitoare

    RăspundețiȘtergere
  3. Canguru, dar si ea a zis ca s-a cam ingrasat si ar trebui sa mai dea jos vreo 3 Kg.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Canguru: Stie George, am pus 4 kg chiar. De la gratarul de atunci mi se trage :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @George: Ma bucur ca iti place noul look: singura l-am facut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca ti l-ai facut singura, asta e chiar o performanta. Tocmai tu care nu stiai nici cum sa faci ca sa renunti la moderarea comentariilor. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere