5/28/2010

Jurnalul unei blonde nevopsite (cinci)

Titlul asta devine mai neverosimil cu fiecare zi pentru ca acum parul meu este ciocolatiu cum e ciocolata amara. Da, m-am vopsit inchis ca de culori deschise nu prea am bani.

Gata cu frivolitatile, discutam teme serioase. Vara, cald, lipsa de inspiratie si muulte multe de facut (daca as avea si chef).

Azi fac de garda la agentie. Fetele au probleme amandoua, asa ca iata-ma asteptand pariori si scriind pe blog... Viata de jurnalist cu chef de munca.

Am facut niste stiri saptamana asta si s-a ales praful de reportajul de la Vidraru. Asa e cand astepti si astepti si cand vine mai bine nu mai venea...

Marele eveniment al saptamanii este inscrierea la gradi... pentru Florinel, normal, ca vremea mea a cam trecut.

De citit, citesc Ocolul Pamantului in optzeci de zile - fac pauza de la lecturile potrivite varstei mele inaintate si maturitatii mele intelectuale (?!) ... asta pentru ca nu m-am putut hotari asupra vreunei carti si nici nu voiam sa stau cu mintea odihnita.

Mi-e somn si nu pot sa inteleg de ce... am dormit toata noaptea si acum trag de o cafea ... o fi vremea ...

Oja mea e tot mov (asta daca va mai intereseaza) si am de gand sa imi mai imbogatesc colectia cu cateva nuante de vara, asta pentru ca am vazut o culoare foarte frumoasa la Raluca si mi-a placut.

In final spun simplu ca sunt Ema si citesc, nu modificarile din Codul Fiscal ci o carte de Jules Verne ... Deci, sunt Ema si REcitesc (ca sa fiu eu impacata cu eul interior):P

7 comentarii:

  1. Fata, la naiba, chiar imi place jurnalul tau. Dovada ca blondele, fie ele vopsite ori ba, sunt adorabile. Cat despre oja, ti-o fac cadou cu cea mai mare placere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Raluca: Ma bucur ca iti place. Si nu darui oja aia, pastreaz-o ca iti vine bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. spor la citit, la colectionat oja...
    te imbratiseaza tot o Ema..

    RăspundețiȘtergere
  4. Oare vei pierde tu vreodata ocazia de a ma "intepa" in mod amical? De fapt, mi-ar parea si rau sa vina ziua aia !

    RăspundețiȘtergere
  5. @George: asta ca sa vezi ca iti citesc blogul... offf

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa, mai era o chestie pe care ar fi trebuit s-o remarc : faptul ca ai facut de garda la AgenCIe. Va sa zica, si la case mai mari se face garda?

    RăspundețiȘtergere
  7. si raluca sa spuna ca oja aia a fost cumparata la indemnul meu, a trebuit sa duc multa munca de lamurire sa aleaga nuanta aia

    RăspundețiȘtergere