5/10/2010

Datorii vechi

Sorin imi trimitea pe vremuri o leapsa... greu dar incerc...


1. Principala trasatura a caracterului meu: incapatanarea.
2. Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: pantofii (ete na! :P).
4. Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: la Alin apreciez totul, la restul prietenilor, optimismul.
5. Principalul meu defect: vorbesc extrem de mult.
6. Ocupatia mea preferata: imi place sa scriu si sa desenez.
7. Visul meu de fericire: >100 de perechi de pantofi asezati pe culori, etichete samd...
8. Tara in care as vrea sa traiesc: SUA sau Marea Britanie.
9. Culoarea preferata: albastru.
10. Autorii romani preferati: Cezar Petrescu, Marin Preda, Constantin Chirita, si contemporani: Oana Stoica Mujea si atat ca doar pe ea o citesc.
11. Poetii mei preferati: Eminescu si Blaga.
12. Politicianul preferat: Mugur Isarescu se pune? Daca nu, Tariceanu.
13. Politicianul pe care il urati: cu care sa incep?
14. Femeie celebra din Romania: Nadia Comaneci.
15. Ce credeti ca se va inventa peste 20 de ani: bucataria care se foloseste singura?
16. Bautura si mancarea preferate: chiar nu ma pot hotari.
17. Numele preferat: Ema, bineinteles.
18. Ce detest cel mai mult: prostii care fac pe desteptii.
19. Darul natural pe care as vrea sa il am: nu stiu, mi-ar fi placut sa fiu balerina... iti trebuie vreun talent pentru asta?
20. Starea de spirit actuala: what?
21. Deviza mea: n-am sau nu stiu ca am.

Asa, ca sa mai scrie si el ceva pe blog, leapsa merge la Alin, bineinteles.

8 comentarii:

  1. Dar Ema, vorbitul excesiv nu mai e considerat demult, de catre barbati, un defect, asa ca de ce ar fi calificat de femei drept defect?

    In privinta bauturii preferate, lasa-ma sa te ajut: ceaiul neceai!

    RăspundețiȘtergere
  2. ema, o camera plina de pantofi iti urez sa ai, mai ceva decat carrie.
    mi-a placut sinceritatea raspunsurilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Canguru: eu cred ca ar trebui sa mai si tac din cand in cand.
    @Simf: asa imi doresc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca scriu pe blog, mi-e ca imi mai atribuie vreun pehlivan niste epitete...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e farmecul blogului... ca poti sa te certi pentru o idee pana faci basici la degete si apoi sa mergi cu contracandidatul la o bere...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am sters de 2 ori comentariul pe care vroiam sa il scriu. Ma abtin.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca asa vrei tu, eu nu ma pot impotrivi. Nu e insa obligatoriu ca toti sa fie de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere