5/17/2010

Eu cand vreau sa scriu, nu scriu

... pentru ca mi se face lene.
Si am multe sa povestesc... Cum am fost eu ospatarita pentru 2 ore si jumatate (timp in care am castigat fabuloasa suma de 1 leu si am gasit langa nota de plata un numar de telefon al lui Geo... dah), cum mi s-a rupt fix unghia de la degetul din mijloc de la mana dreapta, etc.
In plus, din ziar am aflat ca pantofii cu toc sunt periculosi. Dar si balerinii produc defectiuni, si pantofii sport... Cred ca o sa imi cumpar opinci.
A! Si un stiudiu arata ca englezii isi petrec 6 luni din viata vorbind despre vreme. Clar pentru ca sunt politicosi. Noi ne pierdem jumatate din viata discutand fotbal si politica. Totul face numai Boc in jurul nostru. Deci, cum spuneam, vremea e schimbatoare, a plouat si e cam frig (partea englezului). Probabil ca Boc si Basescu nu tremura ca nu isi platesc ei factura la gaze (partea romanului).

Sunt Ema si citesc si tocmai din cauza asta sunt asa de rapida cu scrisul. Ma asteapta Regina Arkuda.

8 comentarii:

  1. discutand despre fotbal, agricultura si politica...
    si una lume mai si citind.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui totusi sa povestesti cu ce ocazie ai fost ospatarita si ce ai facut cu numarul lui Geo

    RăspundețiȘtergere
  3. @Simf: astea sunt cazuri rare.
    @Canguru: ce sa mai povestesc. Am pierdut numarul ca mi l-a luat Alin si l-a aruncat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ema, te rog sa specifici ca nu eu sunt acel Geo care ti-a lasat numarul de telefon langa nota de plata !
    Si inca ceva : cum, inca n-ai citit Regina Arkuda? Vaaaaaiiii. Norocul tau ca sunt baiat discret si nu-i spun Oanei !

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @George: Eh, tocmai am terminat-o azi. Asa ca sunt in grafic.

    RăspundețiȘtergere
  7. E naşpa dacă ţi-ai rupt exact unghia aia! Cum o să-ţi mai arăţi tu recunoştinţa faţă de măsurile guvernamentale de ieşire din criză?! :D

    RăspundețiȘtergere