5/06/2010

Jurnalul unei blonde nevopsite...(doi)

In continuare racita... cum nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, usturimea s-a mutat de la nas la gat... in trendul asta nici nu vreau sa ma gandesc unde ar putea sa ajunga... poate in degetele de la picioare...

A venit comanda... am o oja noua visinie spre mov... gata cu french-ul si chestiile serioase.

A plouat putin, dar eu tot la garderoba de vara pentru ca mi-a fost lene sa mai caut pantofii de ploaie in cutii... probabil de asta nu imi trece raceala.

Am trimis un mail pentru un job ... part time ... nici macar nu indeplinesc toate conditiile, dar am incercat oricum... poate - poate... am fost sincera si le-am zis ca nu sunt chiar asa cum vor ei sa fiu, dar ca pot sa ma adaptez... nu am folosit chiar cuvintele astea... fie

Ieri am trecut prin momente penibile cu adevarat... Comanda de cosmetice nu mai vine prin posta, ci acasa, insotita de un nene curier care vrea banii pe loc... asa ca m-am trezit cu un individ la usa neanuntat care mai voia si bani pe deasupra... portofelul meu semigol nu era de acord... nici nu ma asteptam sa fie... nici portofelul lui Alin nu s-a simtit prea bine cand s-a golit instantaneu, dar ce sa-i faci? Nenea ma astepta la usa cu o cutie in mana si niste hartii de semnat sub brat ... sau invers...

Azi voi avea o zi superba... nu pentru ca mi-am schimbat meseria - intre timp prietenii incearca sa ma convinga ca am una - ci pentru ca asa vreau eu ...

3 comentarii:

  1. Pai cum poti sa-ti comanzi oja, daca ai portofelul gol. Eu cand am portofelul gol, nici apa nu mai beau.

    RăspundețiȘtergere
  2. @George: semi-gol... adica cu bani de oja dar fara bani pentru restul cosmeticelor...(eu iau banii de la cumparatoare cand le dau produsele, nu inainte...)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super jurnalul! Continua tot asa!

    RăspundețiȘtergere