5/10/2010

Jurnalul unei blonde nevopsite...(patru)

Vreme frumoasa, filmare pasnica... mancare gratis ca doar am filmat la o pensiune...

De azi ma pastilez in speranta ca imi va trece tusea si voi redeveni un om normal.

Veste trista ... Dupa ce am bucatarit ieri toata ziulica, unghiile mele arata infiorator, asa ca in seara asta o sa ma ocup cu reamenajarea lor. Voi folosi, evident, aceeasi oja mov inca prea recenta ca sa fie schimbata cu traditionalul french al femeilor serioase...

Inca il citesc pe George Martin ... mai mult in maxi taxi evident pentru a nu intra in contact cu lumea inconjuratoare... aici nasul infundat constituie un avantaj...

Prietenii mei au probleme serioase: unii cauta si gasesc melodii vechi si uitate pe youtube, altii sunt nervosi si vor revolutie... nu mai vorbesc despre prietena mea asasin platit (de pe facebook, pe care oricum nu o plac in mod deosebit, suntem doar prietene pe facebook, cum spuneam) sau de Lala pe care, desi nu a vazut-o nimeni niciodata, toata lumea o considera o distrusa... intr-una din zilele astea o sa ajung la concluzia ca dementa sunt eu ca ma conversez cu niste personaje de roman...

Viata trista si fara repere... monotonie si lipsa de interes pentru orice vietate care nu doarme sub acoperisul garsonierei mele [ca o paranteza, nu inteleg de unde nisipul din hol de azi, cand am aspirat ieri dupa amiaza, in sfanta zi de duminica pentru ca eram evident invadata de nisip tot in hol]... am primit in dar o floare ... begonia galbena ... ii caut stapan pentru ca nu e cazul sa moara pe aici ...

George
a luat-o razna ... viseaza la mitinguri si la un tablou cu Basescu asezat cu cinste in toate institutiile publice... eu visez la zile insorite in care stau in Hawaii si beau dintr-un ananas... fiecare cu ce-l doare

Geanta mea e intr-o stare incerta ... poate o sa mai cos la ea diseara, pana vine Alin de la servici(u)...

Final apoteotic... pentru ca eu tin la prietenii mei, chiar daca sunt fani ai sexului mintal... Sunt Ema si CITESC...


6 comentarii:

  1. Adica, ce vrei sa zici? Ca in loc sa visez la Hawaii, ca tine, eu visez la Base? Macar de=as visa la madam Udrea, dar asa ... mai bine merg cu tine in Hawaii.

    RăspundețiȘtergere
  2. @George: intelept grait-ai... dar e bine sa o luam cu noi si pe Nuti...

    RăspundețiȘtergere
  3. O luam, dar la intoarcere facem cumva si o uitam pe-acolo !

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca isi ia cu ea si cardurile, merg si eu in Hawaii ca sa ma uitati cu doamna Udrea! Ma luati?

    RăspundețiȘtergere