5/11/2010

Nicio zi fara o leapsa...

Nu pot sa o refuz pe Oana... nu azi, care vine dupa ieri cand am raspuns cu intarziere ce-i drept la leapsa lui Sorin...
Care va sa zica...

1. Cate carti ai citit pana acum in 2010? Nu stiu, nu le tin numarul. In afara de Oana, le numara cineva?
2. Cate carti de fictiune si cate de nonfictiune? Majoritatea fictiune. Sunt maniaca.
3. Care e proportia de scriitori barbati vs femei? Daca nu ma insel, anul asta ... numai barbati, in afara de Oana.
4. Care este cartea preferata citita in 2010? Categoric saga lui George RR Martin.
5. Care este cartea care ti-a placut cel mai putin in 2010? Nu am asa ceva.
6. Care este cea mai veche carte citita? Nu stiu ca nu m-am uitat la data aparitiei.
7. Dar cea mai noua? Nu inca. Cea mai noua urmeaza. Regina Arkuda, tot de Oana.
8. Cel mai lung si cel mai scurt titlu. Asta e o gluma? Nu stiu ...
9. Cate carti imprumutate de la biblioteca? Cateva. Nu stiu exact. Scrie pe fisa.
10. Cate carti citite sunt traduceri? Aproape toate.
11. Care e cel mai citit autor anul acesta? Habar nu am.
12. Care este personajul principal din cartile citite de pana acum? Fiecare carte are cate unul. Mie imi plac Catlyn si Arya Stark, Lala, ma rog, mai sunt o gramada. Mi-a placut si de George, chiar daca nu era principal.
13. Ce tari ai vizitat prin cartile citite? De la Japonia si pana la Romania. Si ar mai fi Cele 7 regate din Westeros si orasele de dincolo de Marea Ingusta...
13. Ce scriitori descoperiti in 2010 ai vrea sa citesti mai mult? George RR Martin, clar. Nu am zis deja ca sunt maniaca?
14. Ce carte nu ai fi citit daca nu ti-ar fi fost recomandata? Daca spun iar de saga asta o sa ziceti ca am ceva la cap?
15. E vreo carte a carei lectura iti pare rau ca ai amanat-o? Da, Regina Arkuda. O sa ma apuc de ea cand termin cartea pe care o citesc acum...


Leapsa asta nu o mai trimit nimanui. Asa.

6 comentarii:

  1. Ce ti-o fi placut la mine? Ca aveam seringi mortale?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si o luam de la capat. Unul urla ca el nu vrea sa fie asasin din convingeri politice, altuia nu-i convine cu seringile... oameni

    RăspundețiȘtergere
  3. Baga tare, ca ai de recuperat pana la cele 46 de carti citite de Oana!

    Esti Ema si citesti! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Parcă mi-e dor şi mie de un. De o leapşă, mai bine zis. :)
    Dar n-are cine să mi-o deaaaaa! :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Oana: cel mai bine e ca in urmatoarea carte sa ii omori pe toti.
    @Canguru: Dap, sunt Ema si citesc.
    @Mel: atunci ai la alegere oricare din astea doua siruri de intebari la care am raspuns eu in ultimele zile.
    @George: nu, mi-a placut ca ai luat 2 ani cu suspendare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca nu m-a bagat la zdup, ca Oana era in stare si de-asa ceva !

    RăspundețiȘtergere