5/07/2010

Jurnalul unei blonde nevopsite...(trei)

Azi a plouat, ceea ce a marit considerabil cantitatea de lene din organismul meu...

Incerc sa fac un reportaj despre Vidraru dar ma incurc in cifre si date tehnice... trebuie sa le explic altora niste chestii despre care eu habar nu am ... de aici rezulta un alt gand spre meseriile alea pe care nu le am ...

Aseara am gatit... pui ... cu punga aia minune si condimente atasate... slava cerului ca m-a luminat sa nu pun toate condimentele... oricum mancarea a iesit suficient de picanta cat pentru 5 mexicani flamanzi ... am mancat doar eu si Alin... Florin a refuzat categoric...a se vedea ca sunt o mama responsabila ... am incercat sa ii aleg bucatile mai putin picante, efort zadarnic pentru ca nu a ramas nu si gata...

Am ragusit... nu ratez oricum intalnirea de diseara... la indemnul Oanei, nu am terminat cartea lui George RR Martin asa ca o sa am de lucru si zilele viitoare...

Am terminat jumatate din geanta plic la care lucrez...

Azi mananc doar cartofi cu cascaval... nimic picant... ar fi prea mult ...

Boc nu a inteles bine situatia: a scazut ce trebuia sa creasca (salarii) si a crescut ce trebuia sa scada (taxe)... sa ii dea cineva un ghiont... Tot Oana vrea revolutie, lucru cu care sunt perfect de acord... numai ca nu azi ca sunt ragusita... maine...

Oja mea mov - visinie rezista eroic... nu imi face probleme... Mi-a disparut si cosul de pe nas, asa ca ma pot considera un om fericit...

Vineri... zi cu noroc... poate ar fi trebuit sa joc la loterie... nu, eu nu am nici chef si nici bani pentru din astea... o sa imi fac insa o programare la pensat pentru saptamana viitoare...

Ar trebui sa imi indrept parul, altfel o sa ajung tarziu la intalnire...

3 comentarii:

  1. Eu inca mai cred ca tu ai fi fost un bun mecanic auto. Ia vezi, poate ca reusesti sa faci vreun curs, ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. @George: cursuri de mecanic auto dupa ce termin oja asta noua... ar fi pacat de ea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna blonda, hai cu capitolul patru, ca apoi uit ce s-a intamplat in celelalte!

    RăspundețiȘtergere