1/14/2010

Simion Cristian ...

Simion Cristian este inginer sau contabil (de fapt, cred ca e inginer, dar ar fi putut fi si contabil)... A luat toate examenele in facultate si nu lipsea niciodata de la laboratoare. Pun pariu ca are o agenda frumoasa, cu copertele din piele maro... Acolo totul este trecut in cea mai mare ordine si niciodata nu scrie nimic pe doua randuri... Probabil ca si acasa are un birou in perfecta ordine si iti poate spune cu exactitate unde se afla fiecare agrafa de birou din sertar.
Asta imi sugereaza blogul lui Simion Cristian. Ordine, disciplina, rigurozitate, adica exact ceea ce nu am eu. Va dati seama ca aceste lucruri imi provoaca un usor sentiment de invidie... constructiva, bineinteles. Imi place stilul sau concis, imi plac frazele bine gandite si ma bucur ca imi ia apararea atunci cand George ma cearta ca nu scriu mai des.
Cam atat pentru azi... Nu pot sa mai critic pe nimeni. Gata!

2 comentarii:

  1. Contabil? Nu mi-a trecut prin cap! Inca!

    Cu disciplina si rigurozitatea ai nimerit la fix! :)

    Multumesc de critica, Ema! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i asa ca a fost greu?
    L-ai "criticat", nu gluma! =)) Ca si mine de altfel! Ei, si acum, daca o sa se plafoneze, o sa dea vina pe noi, ca nu l-am stimulat, nu i-am aratat partile slabe... Noroc ca mai exista Geo pe lumea asta! :)

    RăspundețiȘtergere