1/14/2010

N-aveti si un leac pentru lene, doamna doctor?

Cam asa s-ar traduce chiulul meu de ieri. Dar marturisesc ca m-am gandit toata ziua la ce sa scriu.
De fapt, mi-e greu sa vorbesc despre blogul Si la vara cald... Il citesc in fiecare zi de cand a inceput jocul lui George si imi place la nebunie. Este locul placerilor intelectuale nerusinate... cand citesti acest blog, te simti ca atunci cand iti auzi neuronii fredonand un cantecel vesel...Pentru ca are de toate, si pe langa asta a mai aterizat in peisaj si o geanta de doctor... ce pot sa zic? It`s hard to be a woman.
Imi place melami la nebunie. Ce sa mai! Ma declar fan inrait al blogului ei proaspat ca o dimineata de vara... la rasarit, pana sa se ia roua de pe firul ierbii. Aici nu trebuie sa intri decat descaltat de prejudecati, ca sa poti simti si intelege.
Despre aspectul blogului... Asa cum zicea si Alina, este exact asa cum trebuie. Daca e sa gasesc si o parte negativa... Doctore, sper ca nu iti place sa prescrii injectii, nu-i asa? Ca mie mi-este tare frica de ace...

Un comentariu:

  1. Mulţumesc mult, Ema!
    Nu, nu apelez la injecţii decât in extremis. :)
    Şi acum, la sfârşitul jocului, o să-mi permit să te trec în blogroll, aşa cum am făcut cu încă câţiva pe care-mi va făcea plăcere să-i citesc când fac turul de onoare al prietenilor!
    Să ai un an bun! :)

    RăspundețiȘtergere