1/06/2010

Cangurul saltaret...

Azi am ramas in urma cu critica. Si nu pentru ca stiu ca lui Canguru`ii sare mustarul repede, ci pentru ca nu am avut vreme.
Grea e viata de somer... Tre`sa fac 10 referate pana maine - contra cost,evident - pentru un elev neconstiincios. Ma plimb de la chimie la limba romana si ma asteapta si un referat despre integrala nedefinita...
Imi place blogul lui Canguru`, desi trebuie sa recunosc ca nu il citesc decat atunci cand am mai mult timp la dispozitie. Imi place ca e organizat. De multe ori insa, nu sunt de acord cu ideile sale. Asta nu inseamna ca nu ii respect opinia si modul coerent in care si-o exprima. Un blog care promite, de la un blogger gata oricand sa se ia la harta. Cred ca va face o cariera frumoasa ca si critic de bloguri.

Gata ca ma asteapta un referat groaznic despre hidrocarburile aromatice ...

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica te-apuci sa scrii despre blogul lui Canguru si de fapt in jumatate din articol ne povestesti despre referatele tale contra cost? Ce-ti mai place sa deviezi de la subiect !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ema, ai un copil superb, sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere