1/05/2010

Critica Irezistibila

Intre noi fie vorba, a critica blogul Alinei poate sa insemne, intr-o oarecare masura, a barfi cate ceva despre fostul sef si activitatile sale. Dar cum am numai lucruri bune de zis, sunt convinsa ca nimeni nu o sa se supere.
In prumul rand, ma bucura faptul ca Alina are blog. Asa o pot citi mereu, iar cand mi se face dor de ea, mai trag cu ochiul spre ceva Irezistibil.
Imi place stilul ei de a scrie. Scurt, dar bogat in detaliile care dau atmosfera textului. In plus, are acele poze peste care nu ai cum sa nu treci fara sa oftezi si sa ridici narile. Stiti voi, genul acela de reactie care tipa din toate incheieturile un "vreau si eu!". Imi place ca pe blogul ei intotdeauna miroase frumos. Daca nu e ceva bun de mancat, atunci e miros de brad sau o aroma fina, o urma de parfum frantuzesc . Iar pentru marul cu scortisoara, merita un 10 cu felicitari.
Si ca sa nu zica nimeni ca scriu numai de bine - Doamne, fereste! Sa zica cineva ca sunt lingusitoare - e ceva care ar putea fi si un minus pus cu creionul acolo, in catalog. (A se remarca ca nu e cu pixul, da?) Nu aliniaza randurile stanga - dreapta (adica are randuri mai lungi si randuri mai scurte). In rest, mie imi place si nu cred ca am ratat vreodata ceva din ceea ce a postat pe blog.

Pe Alina o critica toata lumea azi. Lista completa a criticilor de bloguri aici.

4 comentarii:

  1. Pai da, daca ai fost colega cu ea ai incercat s-o scoti cat mai bine in ochii nostri. Sa vedem ce-o sa zica ea despre blogul tau !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu aliniez? Habar n-am avut. Cred ca nu te superi daca le las asa, ca trebuie sa recunosc ca de scris, scriu mai repede, dar daca e sa mai stau sa le asez, asta nu mai fac...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma supar... trebuia sa gasesc si eu ceva, nu? :P

    RăspundețiȘtergere