1/12/2010

Rappa_ru ... cu doi p si liniutza jos...

Rappa_ru ... Numele acesta pe care si l-a ales Andrei nu imi spune mare lucru si oricum nu sugereaza cu nimic continutul blogului.
Blogul Find yourself again este insa intr-adevar un loc al regasirii. L-am citit prima data in cadrul concursului de aberatii (Traiasca George!) si de atunci am revenit de fiecare data cu mare placere. Nu pot insa sa zabovesc prea mult. Posatrile sunt in general lungi, iar eu ma confrunt cu deja impamantenita problema a lipsei de timp. Stiti voi, maxim de informatie cu minim de cuvinte.
Un blog prea matur pentru varsta autorului. Asa as descrie in cateva cuvinte blogul Find Yourself Again. Mi-ar placea sa citesc mai multe lucruri din viata lui Andrei, pentru ca anii de liceu sunt intr-adevar o parte frumoasa a vietii si as fi curioasa sa vad cum traieste el aceasta perioada.
Gata cu continutul. Blogul arata foarte bine, cel putin din punctul meu de vedere. Imi place combinatia de culori. Ma relaxeaza. Ma enerveaza insa ca eu nu stiu cum sa fac ceva asemanator si la mine pe blog. Oare cum face pasarile acelea sa zboare?

Si ca o bilutza alba in plus, si mie imi placea Bitza pe vremea cand eram la liceu.

3 comentarii:

  1. Intr-adevar nickul meu nu are legatura cu numele si tematica blogului, in rest mi-a placut ce ai scris despre mine:)...m-ai descris frumos Ema:)...o seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Rappa_ru foloseste un template care se numeste sunset si pe care-l poti lua si tu de-aici. Este acolo un cod html si cu java care odata copiat si pus in locul codului de pe blogul tau ti-l va face sa arate ca al lui. Doar ca va trebui sa-ti refaci blogroll=ul, o sa pierzi si poza aia cu pantoful tau de printesa ... ma rog, toate se pot reface. Incerci?

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca am vreun drept de vot sau de veto aici, eu sunt impotriva. Mie imi place tema blogului tau, mi se pare ca te reprezinta.

    RăspundețiȘtergere