1/21/2010

Premiu

Cei care ma citesc mai des, stiu ca imi plac la nebunie premiile. Mai ales ca azi am primit unul de la Alina, si asta ma face de doua ori mai fericita.
Deci - ca sa nu zic Pai - acum, dupa ce am primit premiul, trebuie sa si prestez ceva ca sa il merit. Cu copy si Paste ...

Iată cele cinci îndatoriri ale premianţilor:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Pasul 0... pune regulile pe blog. Bifat.
Faza 1. Cei cinci care vor lua premiu de la mine: Raluca, Andreea, George, Ioana si Andrei.
Faza 2. Am pus linkuri, am lasat commenturi..
Faza 3... in desfasurare... Habar nu am cum sa ma trec acolo pe lista...:P

5 comentarii:

  1. Multumesc, multumesc! Ma onoreaza acest premiu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet, Ema, ca te-ai gandit si la mine. Mi l-a mai oferit cineva. Dar de doua ori nu strica.
    Sper sa nu te superi nici tu pe mine daca nu-l dau mai departe, dar chestia e ca nu prea obisnuiesc sa propag chestii dintr-astea piramidale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lista aia e o vrajeala. M-am uitat si eu pe ea si nu exista posibilitatea de adaugare. Cred ca tot premiul asta a fost creat si vehiculat ca sa se stranga o gramada de link-uri spre site-ul smecherului ala si sa-i creasca Page Rank-ul.

    RăspundețiȘtergere