1/16/2010

Clubul bloggerilor

PROCES VERBAL

Ne-am reunit de data aceasta in jurul Oanei, care nu a mai fost nasa, in puii ei, dar a fost la fel de placuta ca intotdeauna.
Eu am ajuns tocmai la timp sa ma pun in fata masinii ei. Ce sa-i faci! Nu a avut timp sa se faca cum ca ma loveste. Cineva astepta ca Oana sa-si mute masina ca sa intre intr-o curte. Asa e cand parchezi in fata portii.
In rest, lume putina. Raluca a fost bolnava, numai ca eu am aflat asta abia cand am ajuns acasa (imi uitasem telefonul). Ioana si Dan, la fel de veseli ca intotdeauna. Canguru` are poza noua (Oana zice ca seamana mai mult cu un sobolan, dar e de inteles... La ce imaginatie are! ) ...
Iar George... Ehh, George. Ca de obicei, mi-a pus in pahar mai mult vin decat am eu voie sa beau. Ma mir ca am ajuns singura acasa. I-am mai luat un calendar si cred ca i-am mai lasat si ceva din nota mea de plata la schimb.
La capitolul literatura, n-am discutat decat despre cartea Oanei (care ar fi trebuit sa apara) si am dezbatut teme diverse legate de bloguri, edituri proprietate personala, telefoane mobile, muzica, masini. Ce sa mai! O modalitate excelenta de a petrece o seara de vineri printre prieteni.
George nu ne-a recitat din Eminescu, dar am binevoit sa dezbatem putin si pe marginea acestui subiect. Tema de la Dan: cum arata blogul ideal. Deadline: luni (nu am retinut ora). Ce citim? Cred ca a ramas tema de data trecuta. Noi ne reintalnim peste doua saptamani la fel de veseli.

Poze nu sunt. A lipsit Raluca...

10 comentarii:

  1. Ce n-au înţeles oamenii de la Librărie e că vedetele trebuie să parcheze pe borduri, pe iarbă verde, să blocheze traficu' de maşini şi de pietoni. Ce nesimţiţi că au pus-o pe Oana să-şi mute maşina!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce umbli cu informaţii false? Unde şi-a schimbat cangurul poza, că eu o văd tot pe aia? Drept să zic, a trebuit să intru pe blogul lui pentru asta, dar a meritat, pentru că m-am enervat pe cinste! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ silavaracald
    Intra si la Geocer (iata cum te facem sa vizitezi cat mai multe site-uri). Acolo apare intr-adevar alta poza, pentru ca aveam un avatar generat automat si nu-mi placea. Mi-am pus un cangur, pe care Oana il face sobolan

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai, măi, că intru zilnic la toţi noii prieteni!
    Vezi dacă n-ai avatar propriu, ca mine? Te joacă Geo cum vrea muşchii lui! :Doutin

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca o sa-i pun la loc trompa Emei !

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci tot povestirile lui Mann si Hesse au ramas. Ce noroc pe mine, am asa o lene de la un timp sa mai citesc. Dar tot mi-am descarcat "Muntele vrajit" - mai ramane sa-mi fac curaj sa-l deschid... Cat despre poze: promit sa va bag data viitoare zeci de blitzuri in ochi!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Geocer, dacă i-ai scos-o, n-o mai poţi pune la loc! Ţi-o spune un medic! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce crezi? Te-am premiat! De fapt, am dat mai departe un premiu pe care l-am primit. Vezi la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere