1/11/2010

(Cata) Logatu` de azi

Astazi il critic pe Logatu. Pe mine nu ma intereseaza ca scoate bani din blog (poate imi spune si mie cum se face, ca eu tot nu am inteles, desi mi-a explicat si George odata). In general trec rar de tot pe la el pentru ca nu am timp...nu e o scuza. Totusi, citesc mai multe articole cand intru pentru ca majoritatea sunt scurte si exprima cel mult doua idei. Se vede ca se gandeste cateva ore buna la ce sa scrie, dar trebuie sa posteze in cateva minute. Mie imi place stilul asta extrem de scurt, desi cateodata eu nu pot sa ma abtin. Cei care ma cunosc stiu ca vorbesc mult.
Revenind, ca iar ma cearta George ca deviez de la critica. Nu imi place aspectul blogului. Mult prea multe linkuri. Cateodata ma pierd definitiv. Si... imi plac lucrurile simple. Cand simplul devine insa prea simplu, da impresia de gol. Blogul lui Logatu imi seamana cu o camera perfect finisata, dar in care nu exista decat un pat si un scaun. Cred ca ii lipseste acel ceva care sa creeze atmosfera.
In rest, un blog interesant. Apreciez ca autorul ma urmareste pe la toate emisiunile in care ma fac eu de ras. Nu inteleg insa ce are cu pantofii mei preferati?

4 comentarii:

  1. Nu am nimic cu pantofii tai preferati, ci doar cu pretul lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca o sa-si cumpere ea o astfel de pereche de pantofi si o sa apara cu ei la o emisiune de-o sa moara toata lumea de ciuda. Si o sa afiseze si pretul, ca sa se oftice si mai rau cuconetul.

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) Dupa ce ma intalnesc cu pestisorul de aur...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai trebuie sa-l prinzi, nu sa te intalnesti cu el. Ca pestisorul nu merge pe strada. Pe strada merg doar "pestii", iar pe-aia sunt sigur ca nu vrei sa-i intalnesti. Nici macar ca sa faci un reportaj despre ei !

    RăspundețiȘtergere