1/28/2010

Reportaj


Pentru reportajul de saptamana aceasta, am mers la Biserica Domneasca din Curtea de Arges. Ce-ar mai fi de spus, poate vreti sa intrebati. Toata lumea stie ce si cum, de unde e, cat e de veche si cat e de valoroasa.
Lasati, lasati, ca mai sunt si ignoranti pe lumea asta care habar nu au ce e acolo...
Am mai avut insa un motiv. Episcopia si Primaria din Curtea de Arges se lupta in instanta pentru acest monument istoric. De ce? O sa aflati diseara, de la 6 si putin, pe Phoenix Tv.
Veti vedea cui ii pasa cu adevarat de acest loc si cine e interesat numai de obtinerea unor acte de proprietate.


Update: un rezumat al reportajului a facut George.

6 comentarii:

  1. Vom vedea, vom vedea. Uite-acum plec spre casa pentru a fi sigur ca nu-l pierd. Sa speram ca va afla si fanul tau Logatu' despre emisiune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos reportajul. Imi pare rau ca nu l-am citit eu. Sper sa nu ma inlocuiesti definitiv cu Didi :( Dar pentru asta mi-ar trebui textul pana marti la ora 18...

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi, de ce nu ne spui?! Că eu nu-s de acolo, şi poate aş vrea să aflu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alina: Nu te inlocuiesc. S-a intamplat de data asta sa nu fie gata:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Si are dreptate Melami. Ar trebui sa faci si aici un scurt rezumat. Ca-i obiectiv de mare interes turistic si ar trebui sa stie lumea cum isi bat unii joc de el.

    RăspundețiȘtergere
  6. A scris Geocer, cel mai fidel telespectator al Emei

    RăspundețiȘtergere