2/25/2014

Ema. Pe scurt.4

A nins aseara cât să mă sperie pentru vreo trei minute. Nu mă deranjează zăpada. Îmi doresc însă ca pe o rază de doi metri în jurul maşinii să nu ningă. Cer prea mult?
Azi mă duc să îi iau ochelarii lui Florin. Că e bine, că nu e bine, că trebuie să îi fac alte o mie de analize. Le-am auzit pe toate.
Mi-e frig azi, dar visez la zile însorite şi la tricouri colorate.
În weekend plec la Sovata în scopuri de muncă. Ei vin cu mine în scop de vacanţă. Călătorim în familie :)
Plantele se mişcă greu. Mărarul dă semne că s-ar fi trezit. La fel şi o altă plantă despre care nu îmi amintesc exact ce e. Bine, e posibil să fie autosugestie şi să nu fi apărut niciun semn de verzitură, dar parcă am văzut ceva de dimineaţă. Trebuie să mai cumpăr pământ pentru că am făcut rost de seminţe de pătrunjel. Oare creşte în plastic? Sau nu?
Mi-e foame şi aş mânca nişte cartofi. Dar cum nu are cine să-mi aducă stau şi sufăr în linişte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu