2/12/2014

Ema. Pe scurt. 2

Am întârziat şi azi la şcoală. Din nou. Ca aproape în fiecare zi. Săptămâna asta am ajuns luni la timp. Cu puţin noroc, poate reuşim şi mâine, ca vineri nu cred că vom reuşi.  Ne mişcăm greu. Trezitul e de departe pe primul loc în topul lucrurilor care ne enervează. 
Am facut clătite şi alte prăjituri. El a ars plăcinta cu mere. Nu vrea să asculte nimic din ceea ce cu mare drag îl învăţ. Cum ar fi folosirea unui cuptor cu gaz care coace după o regulă numai de el ştiută şi unde eu am deja o mare experienţă în a arde aluaturile. 
A fost şi film, cu nachos şi sos de caşcaval. Eu, Frankenstein. Nu e o capodoperă. Alegeţi altul. 
Seară liniştită. Dimineaţă agitată. Câtă treabă avem! Dar are timp să îmi ia o cafea în drum spre birou. Aşa că îl iert pentru fumul din casă. Şi pentru faptul că toată dimineaţa am separat arsura de aluatul fraged. 


Un comentariu:

  1. Darling, thanks for forgiving me burning the dough and thanks for be so patient to spend your time to clean the burnt part to be able to taste and enjoy the apple cake :-)
    Te Iubesc <3
    Roby

    RăspundețiȘtergere