2/11/2014

Ema. Pe scurt. 1

Ăsta ar fi tot un fel de jurnal. Dar nu mai sunt gândurile unei blonde. Pentru că nu mă mai vopsesc. Deocamdată. 
Deci... context extern: haos. Zăpadă pe trotuare, zăpadă în parcare şi pe strada din spatele blocului. Am deszăpezit, am fost un cetăţean responsabil. Inutil. Şi nu a mai nins de o săptămână şi mai bine.
La televizor, politică. Şi Bianca Drăguşanu. Seara mă uit la filme. Aseară a fost cu comedii romantice. 
Asta pentru că am fost doi. Când rămân singură, o dau pe seriale. Recomandări?
Pe net toate frumoase, dacă ştii unde să priveşti. În rest, opinii. Muulte. 
Context intern: linişte şi pace. Clătite, hotcakes, muffins, pat nou, mai mare, pentru două persoane. Şi perne colorate. Muuulte perne colorate. Pentru că îmi plac. 
Micul dejun a fost cu peanutbutter. Deh, Săptămâna americană la Lidl. Nu am ajuns la timp sa prind şi o pizza. Poate data viitoare. Chiar aşa, de ce sunt cărucioarele de cumpărături greu de manevrat chiar şi atunci când sunt goale?
Câteodată teme. Dictări. Teste la matematică. Asta e partea frumoasă. Partea naşpa e cu trezitul înainte de 7. Asta nu e câteodată.
Învăţ în fiecare zi câte ceva. E bine. Şi atât.


3 comentarii:

  1. Chiar ma intrebam cati ani are si nu reuseam sa-mi amintesc. Si noi ne trezim inainte de 7 in cursul saptamanii (cresa, serviciu), iar in weekend piticul ne face sa ne dam jos din pat putin dupa 7. Tot devreme, daca ma intrebi pe mine.

    Ma bucur ca ti-e bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Urasc scoala mai mult decat o faceam pe vremuri :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Seriale pe care ti le recomand: Breaking Bad si Hell on Wheels. Iar dintre cele romanesti, nu stiu daca ai vazut Anticamera. E o satira politica destul de reusita.

    RăspundețiȘtergere