2/18/2014

Ema. Pe scurt. 3

Vreme bună şi parcă zilele sunt mai lungi. S-a dus zăpada. Arată bine, miroase bine, dimineaţa nu îmi mai îngheaţă mâinile pe volan. 
Avem un program nou nouţ menit să ne ajute să nu mai ajungem târziu la şcoală. Până acum funcţionează de minune. Îl folosim de două zile. Despre rezultate adevărate, peste un timp. 
Am plantat seminţe, revin cu detalii. Încerc să depăşesc astfel lipsa unor chestii verzi cu care să gătesc, pe care le înlocuiesc ce-i drept cu aceleaşi chestii în formă uscată. Dar acum vreau verde, aşa că încerc. Încă mai caut o soluţie pentru uitare. Am prostul obicei de a omorî plantele pentru că uit să le ud. Vom vedea. 
De ieri suntem doi. Din nou. Nu-i nimic, revenim noi cât de curând la formula extinsă. 
Citesc Agatha Christie şi încă nişte alte chestii fantasy cu un nene despre care nu m-am dumirit încă ce e în afară de faptul că e hangiu. Ştiu doar că omoară nişte păianjeni care nu sunt păianjeni că nu au ochi. Promit să lămuresc problema cât de curând. 
La televizor nu mă uit cu prea mare interes. Dar aş vrea să reiau nişte seriale pe care le-am cam rărit în ultima vreme. 
Pentru aventuri din bucătărie, accesaţi Facebook. În seara asta vreau să rămân la legume şi pui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu