9/01/2010

Despre toamna - amintiri de la scoala generala (clasele I-IV)

1. Un ghiozdan mare si urat - a se intelege ca aveam 1.20 m, deci orice era mare si urat pe langa mine.
2. Un caiet cu expresii idioate despre toamna. Nu mi-a placut niciodata sa fac compuneri. Descrierile fanteziste si romantice sunt asa depasite...
3. Uniforma albastra care se inchidea la spate - adultii adora sa ii terorizeze pe cei mici. Daca as avea o fata as propune un proiect de lege care sa interzica sortuletele alea albastre...
4. Teme, teme si cand terminam cu astea, teme - scoala e de rahat, mai ales cand ai intre 7 si 10 ani.
5. Probleme cu segmente... nu-i asa ca erau misto?
6. Ploaie si cate o umbrela uitata in banca aproape intotdeauna - de mica am fost boema si total neinteresata de valorile materiale.
7. Colege idioate care scriau frumos.
8. Papucei - v-am spus ca adultii adora... bla bla bla...
9. Unghii taiate si batista... Pfff ce bine ca azi avem servetele!
10. Abecedar si apoi manuale de citire... si bineinteles, Toamna de Demostene Botez.

7 comentarii:

  1. Mda, am observat ca si tu adori sa-l terorizezi pe bietul Foin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, si inca ceva, pana nu uit (asa e dupa o anumita varsta, mai si uiti) : ce, daca aveai 1.20m, inseamna ca erai frumoasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. ...careul din curtea şcolii în care stăteam aliniaţi ca oiţele în staul, prima întâlnire cu "tovarăşa", colega de bancă (pe care am urât-o din prima clipă), plastilina de la lucru manual (despre care am aflat că are un gust oribil, spre deosebire de cretă), imposibilele lecţii de caligrafie, recreaţiile în care ne băteam ca chiorii, fără discriminare pe criterii de sex, vârstă, apartenenţă religioasă, politică, rasă şi specie), sustragerea pacheţelelor din ghiozdanele colegilor, chemarea părinţilor la şcoală încă din a doua săptămână....
    era mişto!

    RăspundețiȘtergere
  4. @George: eram mica si atat... si gata! Si eu nu il terorizez pe Florin, cel putin nu cu un sortulet albastru.
    @popescu ion: eu nu am prins-o pe tovarasa, eu am facut ore cu doamna:)

    RăspundețiȘtergere
  5. nici plastilină n-ai mâncat, nici gura nu-ţi miroase :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie-mi placea scoala cand eram mic, mai ales toamna. Acum nu-mi mai place toamna. Scoala nu stiu... Si-mi placeau compunerile, fiindcă foloseam o gramada de expresii, metafore si epitete specifice toamnei

    RăspundețiȘtergere