9/30/2010

Intamplari amuzante

Sunt atat de multe momente in care ne lasa fara grai prostia omeneasca... Stiu ca am ras de multe ori pe tema asta, dar nu imi amintesc acum nimic insa potrivit pentru postarea de fata... Eu insami sunt un izvor nesecat de povestiri amuzante. Stim cu totii cum am plecat la filmare fara microfon si cum am obiceiul sa pun tot felul de intrebari indiscrete la intalniri, samd.

Sa ma iertati, dar o intamplare amuzanta pe care sa o povestesc nu stiu asa pe nepusa masa. Sper ca George nu ma va descalifica. Oricum o intamplare amuzanta mi s-a parut cea in care eram la un magazin cu ziare si carti. Si era o carte despre flacara violeta. Si eu am intrebat: Cumpara cineva asa ceva? Si imediat dupa asta a intrat o doamna, a rasfoit-o si s-a interesat de pret.
Si ar mai fi una. Eram la o emisiune la Pic. Si aveam un invitat care nu spusese nimic in aproape 40 de minute de cand intrase. Si unul din baietii de la car ma intreaba in casca: Da` popandaul ala din stanga ta are ceva de zis? Eram in direct :)
Bonus: eram in direct de Revelion in 2009 si eu am zis La Multi Ani, 2001! Aveam si eu emotii, de:D

Cu acest articol particip la jocul de aberatii. Suntem 4 bloggeri care aberam azi pe aceasta tema, adica : Gamalia, Geocer, Iulia si Sunflower.

3 comentarii:

  1. Ha ha..Mi-ai amintit o intamplare parca sora cu cea povestita de tine.Prietena mea, care lucreaza la un birou de consultanta, vorbea la telefon cu un client foarte insistent si greu de cap, care punea intr-una intrebari.La un moment dar s-a intrerupt convorbirea (semnalul probabil) si ea a crezut ca s-a inchis.Pune telefonul pe masa si imi spune: "Ce ma tot f--- la melodie si tiganu' asta imputit, de nu mai lasa odata-n durerea mea...bip bip bip...Ei vreau sa spun ca in 20 de minute, "tiganu' imputit" a fost la ea in birou, cu convorbirea inregistrata. Omul a vrut sa salveze convorbirea sa nu uite ce i se spune, probabil...Credeti-ma...nu ati vazut fata mai cazuta ca a ei...Delir a fost...Dupa ce a plecat tiganu, of course...

    RăspundețiȘtergere
  2. Gamalie, sunt convins ca in meseria ta intalnesti foarte multe situatii amuzante.

    Sunflower, buna si intamplarea povestita de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ! Hai că am și eu una (am o sută) ...
    Era acum vreo 12 ani , stăteam lângă cel mai bun prieten și acesta este anunțat că va pleca în delegație vreo două luni ( om însurat , cu copil , etc. ) . Până să plece ce-mi zice (în râs , de față cu nevastă-sa)... Laurențiu ... ai și tu grijă de Geta ! Zis și făcut . După vreo două săptămâni vine Geta la ușă la mine și-mi spune : m-a sunat un coleg de-al tău de la serviciu , a zis că te sună în 10 minute (deh mobilele erau cam rare, existau telefoane fixe la greu) . M-am dus , copila prin casă , am fost servit cu o cafeluță , etc. După zece minute sună telefonul . Geta : răspunde tu , Laurențiu , e colegul ! Am răspuns ! Cine credeți că era ? Era chiar soțul ! Nu mi-a zis nimic , chiar nu m-aș fi încurcat cu frigiderul (avea cam 99 de kg !). După vreo 5 minute sună și colegul ... tardiv... fapta era petrecută !
    Pa !

    RăspundețiȘtergere