9/29/2010

Delir ...

Am mana amortita, iar am dormit pe dreapta. O misc usor. Nu mai trec cu degetele prin par. E atat de aspru de la apa asta sarata si atat de incurcat. Numai de as fi luat cu mine si o perie...

Soarele e minunat azi. O sa ploua la amiaza. Mereu ploua. In toate zilele de cand stau aici (unii zic ca sunt peste 450, eu am renuntat sa le mai numar) am avut parte de ploaie la amiaza. Insula asta pustie e minunata. Nu e chiar pustie, locuiesc cu o familie de maimute si cu alte specii ciudate de animale. Numai daca as fi citit mai multe carti de-ale lui Jules Verne. As fi stiut cum se numasc animalele astea.

Mi-am facut o casuta, si o gradina, si pacat ca nu am ramas pe insula asta cu un tinerel blondut - ca fetele alea din Laguna Albastra. Eu tot mai sper...

Ma duc la cules de banane ca mi s-a facut foame. Dupa amiaza fac o ciorbita din aripi de rata salbatica. Si apoi o sa ma chinui sa o invat pe maimuta aia mica ce se tot tine dupa mine sa faca deosebirea intre stanga si dreapta. Sper ca idiotii aia care m-au uitat pe aici cand am debarcat din croaziera aia de lux sa moara loviti de tsunami.
Sau sa isi aminteasca de mine si ma duca inapoi la civilizatie.

Cu acest articol particip la jocul de aberatii. Suntem 4 bloggeri care aberam azi pe aceasta tema, adica : Gamalia, Geocer, Iulia si Sunflower.

5 comentarii:

  1. Gamalie, daca idiotii ar muri loviti de tsunami,iti dai seama ca te matura si pe tine cu maimute cu tot? Mai bine sa te duca inapoi la civilizatie, daca tu te simti bine acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sunflower: nu, ca ei sunt departe de mine. Dupa un an si ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha, deci si tu tot un tinerel blondut iti doreai. E ca naiba : alea de varsta mea vor tinerei, cele de varsta ta, tot tinerei. Mosnegi ca mine nu vrea nicio femeie! Asa-mi trebuie daca m-am nascut devreme.

    RăspundețiȘtergere
  4. @George: Lasa ca ai fost si tu tanar si poate ca semanai putin cu Florin Piersic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da' de unde stii tu asa de bine ce vor femeile? Scie si asta pe statcounter?

    RăspundețiȘtergere