9/28/2010

Intalnire

Dominique Strauss Kahn se tine bine la cei 61 de ani ai sai. Ne-am cunoscut la o receptie - de cand sunt vedeta la Hollywood ma intalnesc cu tot felul de oameni importanti.
M-a scos la o cafea intr-o cafenea din astea de fitze (intre noi fie vorba, am platiti juma-juma... ce ti-e si cu economistii astia!) asa ca am mai apucat si noi sa vorbim de una alta. Adica despre vreme ca doar asa e politicos. O fi el francez, dar eu in lumea buna in care ma invart nu trec peste bunele maniere.
Asa ca nicio vorba despre bani, putina politica, dar nimic mai mult decat inofensiv. Ce sa vezi! E tare nebunatic omul. Ba chiar are si o pasiune pentru filmele cu Brigitte Bardot (mi-a marturisit ca are si o poza de-a ei printr-un sertar la birou).
Si ii place si de George, un roman de-al nostru cu care s-a intalnit cand facea un studiu in Romania. Cam trage la masea, dar e un tip simpatic, mi-a zis. Cand i-am povestit ca e si personaj de roman, a crezut ca fac glume ieftine. Eu ce sa mai zic despre el ca se plangea intr-una de un R intr-un I. Clar ca de la atata banet de administrat o iei razna!

Cu acest articol particip la jocul de aberatii. Suntem 4 bloggeri care aberam azi pe aceasta tema, adica : Gamalia, Geocer, Iulia si Sunflower.

8 comentarii:

  1. Da' despre mine? Despre mine nu ti-a spus nimic?

    RăspundețiȘtergere
  2. R-ul acela intr-un I a fost prima infrangere din viata lui...Si stii ca asa e prima data...dureros si de neuitat...Intelege-l si tu ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bietul om : s-a intalnit cu Scorpia si a ramas traumatizat pe viata!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia: Eu am inteles ca tu te-ai intalnit cu el in viitor, asa ca ramane pentru viitor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gamalie, sa treci iara pe la mine sa iti iei tema pentru maine :)
    Despre mr DHK, nu ai inteles chiar bine: ma tot intalnesc si ii dau sfaturi de la primele taieri de salarii si chiar mai demult

    RăspundețiȘtergere
  6. Gamalie nu-i asa ca te-ai suparat si tu? E in voga...nu te lasa, doar te-am confundat..

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te-am recunoscut pe blogul Iuliei...

    RăspundețiȘtergere