9/07/2010

Jurnalul unei blonde tunse (continuare)

Ploua si cand nu ploua e frig si daca nici nu ploua si nici nu e frig, e cumva, dar nu cald. Toamna nu trebuia sa vina, cel putin nu inca... asa a zis nenea de la Meteo...

La Arges e plictiseala si nici nu am vreo urma de chef de munca ... trei stiri pe zi e o treaba banala cand nu ai chef. Se fac din obisnuinta.

Am racit putin si acum ma pregatesc sa imi treaca ...

Luni merg la gradi sa il introduc pe Florin in minunatul sistem de invatamant romanesc...

Citesc romane politiste cumparate cu 6 lei bucata si ce credeti? Imi plac.

In rest, sunt un fermier constiincios care isi hraneste caprele pe Feisbuc si cam atat. Si am o gramada de timp liber de vreo saptamana ... ma sperie atata inactivitate. Subiecte de pus pe blog? Cu duiumul, dar degeaba ca mi-e prea lene.

5 comentarii:

  1. Pe feisbuc poti sa pui si muraturi pentru iarna?

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasă caprele și orientează-te spre ceva mai palpitant. Cică dresura de purici e de-a dreptul solicitantă și nu-ți mai lasă timp să te plictisești, că mai evadează și ei câteodată din cutiuța lor. Indicat e să le pui cip-uri de recunoaștere, să-i poți urmări prin GPS... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nici pe feisbuc nu sunt fermier, deci ești mai harnică decât mine :)
    Succes în noul an la grădi :*

    RăspundețiȘtergere