8/23/2010

Hai la citit! Noi, ca voi si asa nu stiti ce e aia...

Santajata de Oana (daca vreti detalii despre ea, intrati pe blog) am ajuns si eu la Pitestiul citeste, sau cum s-o fi numit manifestarea din centru de sambata.
1. Hai sa punem lucrurile in ordine. Nu am stiut despre ce e vorba, dar am inteles ca ne luam cartile in dinti si venim sa cititm frumusel in grup, dar fiecare pentru el. Suna bine, mi-a placut. Am facut tot posibilul sa ajung, ba chiar l-am inarmat si pe Florinel cu doua carti de colorat (cu povesti) ca sa se inscrie in peisaj.
2. Acolo era un nene scriitor (cunoscut si consacrat) care vorbea ceva la microfon si i-a mai chemat si pe altii sa faca la fel. Noi trebuia sa citim in timpul asta sau sa ascultam, ca nu prea am inteles. (?!)
3. George a venit cu cartea de telefon ca sa ne arate tuturor ca idei originale ca ale sale nici in carti nu mai gasesti.
4. Canguru a venit cu Codul lui DaVinci (pentru care am transpirat putin - era imprumutat de la biblioteca iar Florin a vrut sa il citeasca si el).
5. Revenind la manifestare, nu am citit, ci am vorbit intre noi pentru ca mai vorbea cineva la microfon si incercam sa ne lamurim asupra scopului acestei actiuni.
6. Am rasuflat usurata cand Florin s-a hotarat ca trebuie sa faca pipi... Scuzati expresia, dar el asa se exprima... Asa ca am plecat. Am aflat de la George ca dupa plecarea mea a vorbit si Oana. Imi pare rau ca am ratat-o dar sunt convinsa ca imi face un rezumat data viitoare.
7. Deci, nu mi-a placut manifestarea aceasta pentru ca eu venisem in centru sa citesc, nu sa ascult - intre noi fie vorba si asa nu se auzea prea bine.
8. Remus ma va ierta ca nu imi aduc aminte cu ce carte s-a prezentat la eveniment. Chiar, lui la ce blog sa ii dau legatura?

PS: Ma intreb cand vom avea si noi manifestari culturale fara discursuri? Cu discutii, fara discursuri. Ce bine e la Filarmonica! Acolo toata lumea canta, nimeni nu alocutioneste sau nu discursioneaza - sper ca veti aprecia capacitatea mea de a crea cuvinte, da?

10 comentarii:

  1. Hmmm... De-asta nu m-am alaturat eu chestiilor astora cu citit in public... Ca eu cand vreau sa citesc, citesc, mai ales in propria camera care e si sufragerie, si dormitor si camera de oaspeti. Si cand ma vad cu oameni, prefer sa socializez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca a fost misto... Tu ai citit chiar doua carti, la care eu am vazut doar filmele... Care mai erau, ca le-am uitat...?

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost misto ca am mai iesit si noi din casa intr-o sambata dupa-amiaza. In rest, ai dreptate. Iar ce vorbeau aia la microfon, chiar ca nu se auzea aproape deloc. Eu n-am pomenit despre treaba asta ca mi-am zis ca eu, fiind mai batran sunt si mai surd, deci n-am vrut sa ma fac de ras. Dar daca ai zis-o si tu, inseamna ca asa era.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Canguru: Ursul pacalit de vulpe si Punguta cu doi bani?
    @George: Nu se auzea clar, poate si din cauza locului in care ne-am organizat tabara...
    @Iulia: Da, e mai bine acasa... Eu m-am obisnuit sa citesc oriunde, chiar si in maxi taxi.

    RăspundețiȘtergere
  5. legatura adică linkul adica trimiterea si corespondenta cu numele meu e corecta si justa si conforma cu realitatea.
    eu nu am venit cu nici o carte, ca abia iesisem de la o lectura de vreo şase ore si ceva, timp in care muschii mei fesieri erau atrofiati, eu citind in mod nesanatos de pe monitor carti luate in mod ilegal de pe internet.
    asa, ce ziceam?
    a, florinel vroia sa faca pipi. un nene vorbea la microfon. dan spataru canta in boxele centrului cultural pe unde trecea fanfara militara.
    si noi pe acolo.
    m-am bucurat sa va revad. mi-era dor de voi.
    si de raluca mi-e dor.
    gata,ca mi-e somn.
    e nasol sa citesti in monitor. tot mai fain o carte de hartie. vii cu ea in brate, te asezi pe o banca in parc, sau chiar si in fata la primarie, iti clipoceste fantana cea frumos cantacioasa, copiii tipa si se dau cu rolele sau cu bicicletele, porumbeii zboară, cainii dorm sau latra, soarele straluceste.
    p s. faza cu evenimentul minune a fost, in viziunea unuia dintre cei doi organizatori, ca noi trebuia sa ne descotorosim de niste carti din bibilioteca proprie si sa le donam unor concitadini de ai nostri.
    mie tot ideea celuilalt organizator m se parea mai misto. poate next time.
    acu' tre' sa scriu codul asta ca sa imi trimita mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Știi, citisem la Oana că George vine cu cartea de telefon, dar nu mă gândeam că vine pe bune :))
    Florinel era supărat, îți zic eu. Adică voia și el cărți seriose, nu de colorat :)
    Da, apreciez eu capacitatea ta de a crea cuvinte! Te băgăm în dex. sau în Cartea Recordurilor?

    RăspundețiȘtergere
  7. @adakiss: nici macar in cartea de telefon nu cred ca sunt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Off topic: Ai un premiu la mine pe blog. Când ai timp.. ;;)
    http://adakiss.wordpress.com/2010/08/30/sweet-awards/

    RăspundețiȘtergere
  9. Ada, Gamalia n-are timp niciodata. Inca n-ai aflat treaba asta?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ada: Ms... ma ocup imediat cum am timp...
    @George: asta asa e!

    RăspundețiȘtergere