9/27/2010

Fitze de vedeta

Obosita pana la extrem... Mutarea asta in cabina mea a fost solicitanta... Apoi masaj, cosmetica si mai multe probe de machiaj... De cand sunt noua vedeta de la Hollywood nu imi mai vad capul de treburi. Si mai trebuie sa imi aleg si un apartament in the area...
Totul a inceput cu blogul lui George. A pus el acolo o emisiune de-a mea la care a fost invitat. Si cum blogul lui este in vizorul tuturor - de la SRI si pana la Columbia Pictures - a mai fost un pas pana am ajuns vedeta de top. Si acum nu mai stiu ce sa fac cu atatea oferte... Ma vor pentru un film. Si nu orice film, adica ... o sa joc in Stargate.... si nu, nu o sa fiu poarta stelara, ci noul personaj principal feminin. Adica si mica si rea si o sa am si arma. La naiba.
Unde mai pui ca maine am doua sedinte foto si filmarile pentru primul episod. Si saptamana viitoare sunt invitata la Oprah. Cu ce sa ma imbrac? Si mai grav, cu ce sa ma incalt? Cu atata treaba nici nu am apucat sa merg la cumparaturi sa ma aprovizionez cu pantofi...

Cu acest articol particip la jocul de aberatii. Suntem 4 bloggeri care aberam azi pe aceasta tema, adica : Gamalia, Geocer, Iulia si Sunflower.

5 comentarii:

  1. hahaha MINTI! nu exista pur si simplu Stargate. Stargate simaicum? La pariu ca nici nu stii la ce serie s-a ajuns. Nota 4 stai jos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pantofi? A spus cineva pantofi? Vreau si eeeu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. I wanna be a billionaire
    I wanna be on the cover of
    Forbes magazine
    Smiling next to Oprah and the Queen...

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi Gamalie zice ca minti...Ma deruteaza complet Ioana.Eu credeam ca vorbim serios aici...
    Si vinde-mi si mie pontul cu emisiunea...Pe ce data? Pe ce articol? ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ioana:Deci da, ma uit la Stargate, nu sunt un fan impatimit asa ca nu stiu exact la ce sezon au ajuns. Atlantis nu mi-a placut (asta era o paranteza). As fi putut sa zic House, dar apoi ai fi zis ca sunt obsedata... si nici nu puteam sa am o arma.
    @Sunflower: emisiunea e pe undeva pe blogul lui George, el te poate indruma mai bine. Si bineinteles ca nu mint. Acum ma duc putin la somn si maine dimineata incep filmarile.

    RăspundețiȘtergere