11/12/2009

Vise, taica, vise

Constat cu stupoare ca alegerile din anul asta stau sub semnul crizei... de neuroni si de mandrie a artistilor. Dintotdeauna artistii au cantat in campanie, dar sa faci clipuri electorale pentru a promova reducerea numarului de parlamentari e prea mult... Sa stai in fundul lui Base si sa canti pe scenele improvizate ale patriei, sa te lasi aplaudat la scena deschisa de o adunatura de insi chemati acolo din vointa partidului....
Am luat-o razna incercand sa inteleg de unde atata nesimtire si atata exces de zel din partea acelorasi politicieni pe care nu ii vedeam la culoare in anii trecuti. Aici exista si exceptia care intareste regula - Base - de fata caruia ni s-a acrit in ultimii 5 ani.
Revenind la ce ma doare foarte tare ca imi vine sa urlu, sa sparg televizorul si sa il arunc pe geam (nu o fac pentru ca a fost cumparat in rate si un an jumate am tot varsat bani in vistieria altora pentru el). Nu mai poti vedea nimic la tv pentru ca tre` sa ii asculti pe dumnealor cum se balacaresc in mare stil politic pe la televiziuni. Ca ala e asa, celalalt e mai cu mot, iar Parlamentul trebuie micsorat...
N-am nimic nu nimeni, dar mi s-a luat. Vreau o campanie adevarata, cu discursuri electrizante si nu comuniste, cu un candidat proaspat care sa nu acuze pe nimeni ci sa se promoveze pe el. Vreau sa vad un candidat atent la detalii, care pupa copii de etnie rroma si babe cu sapa la umar. Un candidat care sa nu poarte costum cu cravata, ci camasa cu pulover. Un candidat care sa recunoasca ca nu poate sa ne ofere nimic in urmatorii 5 ani, dar care sa ne promita ca o sa faca tot ce ii sta in puteri sa nu ajungem mai rau. Un candidat care sa vrea sa fie presedinte, nu buricul tarii sau prim ministru. Un candidat care sa fie in relatii bune cu Parlamentul, cu opozitia si cu toate ONG-urile. Si ca sa citez o colega de la ArgesTv, nu il recunoasteti? E Utopia...
Ce trist...

2 comentarii:

  1. Chiar ma speriasem, citindu-te ca nu stii pe ce lume traiesti.
    UTOPIA. asta e.

    salutari, draga mea draga!

    De azi am si eu din nou acces la canalele românesti, deci ma voi uita la filme mai bune, ca de politica si talkshow-uri nu am nevoie.

    asta nu ca nu-mi place de tine, draguta moderatoare de televiziune.

    Nu mai am vesti de la tine. ai început cursul de design vestimentar? Eu acum încep costumele de carnaval.

    RăspundețiȘtergere
  2. da Ema, eu sunt de acord cu tine, daca te hotarasti sa participi la prezidentiale , sa ma anunti , nu de alta dar sa te votez, vad ca stii ca te porti ca un candidat :d

    RăspundețiȘtergere