11/16/2009

Dupa razboi

Nu prea am mai trecut pe aici in ultima vreme... Motivul este simplu. Am fost la razboi. Am invins, cel putin deocamdata...
Ca sa inteleaga toata lumea despre ce e vorba, tocmai am terminat de citit Razboiul Reginelor, de Oana. Eu oricum eram fascinata de elfi si pitici si celelalte neamuri, dar cartea m-a dus si mai tare in lumea asta mistica si plina de natii de toate felurile.
Bine scrisa, cartea nu m-a lasat nicio clipa in aer, desi numarul personajelor implicate in actiune este destul de mare. Mi-a placut in mod special capacitatea Oanei de a povesti, de a introduce detalii fara sa oboseasca cititorul. Scena in care elfa se lupta cu sperianul mi se pare monumentala, pentru ca descrierea era atat de bine facuta incat aveam impresia ca vad si eu, ca Yassuna, cu ochii mintii. In plus, mi-a placut de asemenea, descrierea personajelor, conturarea lor astfel incat sa intelegi exact cum gandeste fiecare.
Am citit cartea si vedeam un film. Fiecare personaj are chip, voce si atitudine. O carte perfecta, din punct de vedere al modului in care a fost gandita si scrisa. Mi-a placut teribil de mult. Abia astept sa o incep pe urmatoarea. Sper numai ca George ma poate ajuta cu un imprumut. :)
Intre timp citesc Indicii anatomice pentru ca sa imi fac tema si sa fac cunostinta cu Lala.
Daca vreti sa evadati intr-un univers in care toate lucrurile sunt clare, chiar daca e razboi, trebuie neaparat sa cititi Razboiul Reginelor. O sa va placa.

Un comentariu: