11/17/2009

2012

Am fost la 2012. Film interesant, putin prea dramatic, muult prea fericit la final si extrem de bine facut daca privim efectele speciale.
Un final al lumii care de fapt nu e final, ci e doar un nou inceput... Care va sa zica si-au facut un fel de arca a lui Noe multiplicata si au salvat cateva sute de mii de oameni. Din 6 miliarde, tragic.... Cu toate astea, happy end pentru ca aia care au aparut mai des in film s-au salvat.
Peste toate, un film de vazut, indiferent daca credeti sau nu in 21.12.2012. Mai mult pentru partea artistica decat pentru restul. Ideea e interesanta, trebuie sa recunoastem. Nu poti sa nu te gandesti la "Ce-ar fi daca...?" asa ca indiferent de ce spun criticii e un film bunicel. Multi au fost dezamagiti. Mie mi-a placut. E drept, as fi preferat sa moara mai multi, dar tot mi-a placut. Pana la urma si presedintele SUA a murit, asa ca ... are destule victime pe minut.

5 comentarii:

  1. link exchange?!

    blogu meu-->

    http://seducatori.blogspot.com

    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta :)

    orcine mai vrea schimb de link trimiteti mesaj ..ms:P

    RăspundețiȘtergere
  2. a doua concluzie: Daca lucrezi in televiziune o sa mori printre ultimii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa va spun ceva? Stiu ca nu dati cu pietre. Mie mi s-a parut slab. Fata de altele de gen. In schimb mi-a placut "Poveste de Craciun" 3D neaparat.

    RăspundețiȘtergere
  4. ... cum ți-am promis, după ce văd filmul îți dau comment.
    So ... La cât tam-tam s-a făcut pentru film și câtă publicitate a avut (nu că ar fi singurul căruia i se face și dezamăgește), mă gândeam că va fi ceva pe măsura altor filme apocaliptice - dintr-un punct sau altul de vedere -, care sunt "must-see" (partea de box office lăsând-o la o parte) gen "Independence Day" (făcut de același Roland Emmerich - a îmbătrânit omul și și-o fi pierdut din har), "Armageddon", s.a.
    Donc, având în vedere, după mine, ceea ce trebuie să aibă un film apocaliptic, 2012 merită:
    - efecte speciale 10,
    - poveste 6,
    - dramatism 5
    - momente lacrimogene (doar vine sfârșitul lumii) 3
    Deci 6.

    RăspundețiȘtergere