11/10/2009

In loc de leapsa

Iti dai seama, draga George, ca o sa pun capat acestui joc. Ministrul, Prim ministrul sau mai stiu eu cine poate sa zica ce vrea sufletul domniei sale. Imi pasa prea putin. Imi cam vine sa vomit cand ma uit la televizor si sunt sigura ca nu mi-a picat prost mancarea.
Mi s-a acrit de Boc, de Base, de Nuti, de Geoana si intr-o mare masura si de Crin. Oprescu nu ma impresioneaza, iar despre restul nu ma obosesc sa scriu. Am si eu mandria mea de cetatean. Nu imi mai pasa de nimic. O sa ma duc sa dau cu stampila in ei, mama lor de hoti. Si nu pentru ca trag vreo speranta de mai bine, ci din obligatie si simt al datoriei. Cacat! Asta pot sa spun fara sa rosesc despre toata clasa politica. N-are decat sa se reverse Dambovita si sa ii ia apa pe toti. Nici coliva nu le-ar manca-o nimeni ca prea s-au spurcat toti ca niste starvuri.
Si daca imi vars naduful aici nu e neaparat de suparare. Suntem tineri, exista numeroase locuri in lumea asta unde o putem lua de la capat. Dar noi nuuu, ca noua ne place aici in mocirla. Sunt mai degraba frustrata... nu pentru ca ei sunt asa cum sunt, ci pentru ca nu exista alternativa.

Un comentariu: