12/01/2009

Regina Elfa

N-am mai aparut pe blog in ultime vreme. O mare parte din vina o are Regina Elfa care m-a tot acaparat pana miercuri sau joi. Apoi au venit alte si alte probleme, si niste atacuri pe Triburile... agitatie mare.
Revenind la Regina Elfa... mai rar asa o poveste frumoasa, care mai are si o tema extrem de complexa si profunda. Trecerea timpului mi-a dat batai de cap, ce-i drept, dar modul in care s-a impletit acest subiect cu restul povestii a facut intreaga filosofie digerabila si usor de citit.
Yassuna este impartita in trei si fiecare parte a personalitatii ei trebuie sa gaseasca acea cale care sa o reuneasca cu celelalte doua. Cateva personaje noi si deja cunoscutii eroi din Razboiul Reginelor isi dau mana si o ajuta pe regina elfilor sa redevina ceea ce a fost odinioara. Suspans, actiune, o drama oarecum psihologica si foarte multe emotii. Peste toate acestea se adauga o idee geniala spusa de cel mai talentat povestitor. Cu o astfel de reteta nu poti sa nu ajungi la inima cititorului.
Trebuie sa recunosc ca au fost si cateva bucati din poveste care nu mi-au placut. Ce sa-i faci, am si eu preferintele mele si nu imi place cand personajele mele preferate sunt trase la raspundere. Dar ce e drept e drept. Recunosc si eu ca si-au meritat soarta.
O carte de nota 10 care merita citita si apoi recitita.

2 comentarii: