12/15/2009

O tara maronie

Azi sunt necajita... Noroc ca a nins si m-am mai inveselit putin.
Si acum sa va explic dramele mele existentiale. Traiesc intr-un loc in care nu e bine sa mergi dupa 2 la Finante. Ca e rau de urat. Ca o exceptie, doamna de la copiator mi-a vandut un formular desi era pe picior de plecare. In rest, numai ca nu scot limba la tine... o fata acra si pleostita ma pune pe 20 de drumuri si degeaba, pentru ca oricum la ghiseul final nu e nimeni... Dar lasa, ca si maine e o zi...
Si daca tot mai credeti ca sunt eu rea, treceti neaparat pe la Posta. Ahammm ... coletele pentru strainatate nu se trimit decat LUNEA si musai pana in 2. Si fac 2 saptamani pe drum. E drept, ca si costa pe sfert cat serviciile unei firme de curierat, asa ca lipsa calitatii se justifica. Si inca una buna. Nu trebuie sa ma duc cu pachetul ambalat. Ci cu coli, lipici si toate cele acolo. Dupa ce vad dumnealor ce e in pachetel, poti trimite. Altfel... nu.
Ura! Ura! Ura! Pachetul meu de sarbatori va ajunge dupa Anul Nou. Vedeti daca nu m-am trezit si eu din octombrie sa pun ceva la Posta?

5 comentarii:

  1. Ai uitat sa spui ca pentru marele serviciu pe care ti-l fac, acela de a-ti cotrobai prin pachet ca sa vada ce trimiti sau primesti in/din strainatate, trebuie sa le si platesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. 60 de lei costa... si cand te gandesti ca pachetul cu tot cu cutie ajunge la 35...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti aduc aminte ce ai patit si cand ai primit un colet din strainatate??? Ca sa fiu sadica! Lasa Emisor, bine ca suntem sanatosi si avem putere de munca sa platim serviciile de doi bani ale postei si salariile nesimtitilor de la finante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum un an, cand am revenit din Elvetia, am luat cu mine din greseala si un convertor dintr-ala de curent, de-al gazdei (prizele elvetienilor sunt diferite de ale noastre, asa ca daca vrei sa bagi laptopul in priza iti trebuie convertor). Am tinut legatura cu elvetianul pe mail si i-am cerut un cont sau o adresa, sa-i pun banii la banca sau pe Western Union. A refuzat sa primeasca bani, el saracu' credea ca-mi face un bine, si mi-a solicitat sa-i pun stecherul la posta, "sa nu mai cheltui bani".
    Intuiti, nu?, ca am dat echivalentul a vreo 25 de euro, plus timp pierdut si nervi la posta, plus ca elvetianul a crezut ca-l mint, dupa vreo doua saptamani de asteptare, si mi-a zis trist intr-un mail ca nu se astepta sa ma bucur la un convertor... Un stecheras de-ala e vreo 3 euro...

    RăspundețiȘtergere
  5. dragilor, pachetele cu posta ajung foarte greu si costa mult si aici. Am trimis pachet anul trecut - 47 de euro - vreo 6 kilograme. Cu autocarele sau cu firmele de coletarie costa 2 euro /kg. Dar trebuie sa mergi sa ridici tu pachetul la punctul de întâlnire.

    Deci depinde unde trebuie sa trimiti.

    RăspundețiȘtergere