7/28/2009

Vacante

Paine si circ... avem, avem si chiar din belsug... Painea pe bani si circul pe gratis. Ca asa e frumos si sade bine la noi, astia europenizatii peste noapte.
De ce vorbesc tocmai eu despre circ, cand blogurile sunt pline de opinii cu mult mai pertinente despre Băse, Geoană, EBA si Nuţi Udrea, ministresa turistă din România. Vorbesc pentru că am citit azi de dimineaţă un articol despre Deltă... Raiul pe Pământ, din toate punctele de vedere. Peisaj incredibil, dar greu de atins. Daca vrei să ajungi acolo trebuie să dai dovadă de virtuti precum răbdarea, capacitatea de a accepta realitatea fără să te întrebi de ce si multe alte din astea... Si totul fără să înjuri sau să îi trimiţi bezele celui care se ocupă de turismul românesc. Pardon, celei că e o doamnă... cu iisoară şi gentuţă colorată, care tricotează planuri pentru binele neamului şi al ţărişoarei noastre mici şi frumoase....
Nu am fost în deltă, dar mi-aş dori să o fac. După ce am citit articolul ala despre cum se ajunge acolo, o sa ma mai gandesc la alte variante de concediu, despre care vă voi povesti data viitoare ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu