7/27/2009

rezumat

Trebuie sa recunosc ca am fost cam lenesa in ultima vreme. Nu am mai scris nimic pe blog. De fapt, nici nu am mai facut mare lucru care sa merite a fi mentionat aici. Singura parte interesanta e ca am fost vineri la Bran. Am vizitat castelul si mi-a placut totul, de la asezare si pana la mobilier.
La intoarcere, am intrat putin in Parcul National Piatra Craiului. Nu am poze acum, dar o sa postez cateva imediat cum le descarc. E un peisaj minunat acolo. Muntii sunt impresionanti, iar aerul e atat de proaspat, incat simti cum te dor plamanii.
Un singur lucru a stricat atmosfera de poveste: petrecaretii de la o pensiune din apropiere. Dar ce sa-i faci? Asa-i la vie, cum spunea Teo.

Un comentariu:

  1. Aha, deci ai fost la plimbare de-aia n-ai mai aparut pe-aici.
    Si pentru joi ce-ai pregatit?

    RăspundețiȘtergere